Krul?

krul.jpg

De kleintjes zijn er :) Sinds gisteravond en daarom hebben we zo veel mogelijk vrij gepland dit weekend. Het kleine mannetje is al een hele tijd niet in orde en heeft helaas al verschillende keren de tandarts en dokter moeten bezoeken :( Gelukkig kwamen er geen vervelende dingen uit de bloedonderzoeken en lijkt het vooral herstellen van alle ontstekingen en weerstand opbouwen. Goed eten, goed slapen en niet te veel gekke dingen doen – past helemaal in ons ‘lekker genieten van de kleintjes-plan’ :)

We rijden zo naar mijn ouders om daar vanmiddag lekker rustig aan te doen en vanavond te eten. Ik kan vanmiddag trouwens helemaal rustig aan doen, want ik moet stil zitten – bij de kapper.

Ik ben het helemaal zat en heb gereserveerd voor ‘krul en model’. Iets heel anders dus, want mijn eigen haar is zo stijl en slap als je het maar kan voorstellen. Ben benieuwd hoe het wordt…

Kus,

11 Reacties

  1. Krul en model? Oh spannend!!!
    Krijgen we een foto te zien als het af is???
    Ben namelijk wel erg benieuwd….
    Ik wens je een heel relaxed lekker weekend met de kleintjes!

  2. Wat spannend!
    Ik ben van nature al gezegend met krullen, vind het ideaal. Het zit altijd (nou, meestal) goed, even door je haar woelen en klaar is kees.
    Fijn paasweekend met de kleintjes!

  3. @Erica: die foto staat er toch al? ;-)

  4. Veel suks6, en ook ik ben een aagje … vooral naar ‘het onderhoud”, fijne dagen!

  5. Oeh, krul! Ben super benieuwd hoe het geworden is! Mijn haar is ook zo stijl als wat… Ben tevreden met mijn kleur, maar zou best, net zoals Lisette, een bos met krullen willen hebben. Maar ja, zo heeft iedereen wel wat ;-)

  6. fotoooo! :D ik ken je alleen nogmaar als toen die ene dag in september ;)
    kus! enne.. geniet van de kleintjes :)

  7. Ik weet dat je hier geen foto gaat plaatsen, maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig naar je krullen! Mailtje + foto? (hier hoort eigenlijk een icoontje met onschuldig knipperende oogjes en een big smile) Hoop dat jullie manneke zich een stuk beter voelt na een heerlijk weekend bij jullie!

  8. Krullen zijn hot!!
    En ik kan het weten.

    Groetjes kapster Chantal.

  9. veel plezier met de kinderen… geniet van elke seconde ;)

  10. Ben benieuwd! Ik wil ook erg graag een foto zien van voor en na (alleen maar van je haar, ik weet dat je liever niet helemaal op de foto gaat op je log), want ik wil ook erg graag krullen en ik heb ook stijl haar.

Geef een reactie

