Dragon’s Den

dragons1.jpg

Gisteravond wilde ik eigenlijk aan het werk. Wat niet vaak gebeurt, gebeurde nu wel: ik kon niet bij de televisie weglopen. Dragon’s Den stond erop – een programma van de KRO. Vijf investeerders zitten op een rij en horen het verhaal aan van verschillende ‘nieuwe’ ondernemers. Die proberen de investeerders over te halen om geld te stoppen in hun bedrijf.

Klinkt een beetje stoffig als ik het zo opnoem, maar ik vind het erg boeiend. Zou dat komen omdat ik nu zelf ondernemer ben??

Kus,

12 Reacties

  1. Ik vond het ook boeiend!

  2. Voor ondernemers lijkt me dat wel een heel leuk én boeiend progamma.

  3. Ik denk het wel… want mij kan dit programma niet zo boeien.

  4. OT: mij URL klopt niet in je lijstje. Het is http://www.pascalsummer.nl
    groetjes, Pascal

  5. Ik vind het fantastisch! Zowel de gevallen waarin ze niet in zijn geinteresseerd als die waarin wel, zijn boeiend. Nou ja, behalve dan die man met dat invalidewagentje, dat was natuurlijk wel een beetje heel kansloos.

  6. Niet gezien maar veel over gehoord ik ga zeker kijken de volgende keer.

    Groetjes Chantal.

  7. Ik wilde het graag zien, mara dat zat er niet in met voetbal op de buis… al had ik misschien beter… maar ja, ik kijk het wel op uitzendinggemist oid. Ben wel benieuwd… er kriebelt ook altijd wat bij mij als het om een eigen ‘zaak’ gaat. Alleen zijn er ook veel zaken die ‘tegen-kriebels’ geven (financieel, risico’s en de uren…). Maar wie weet, met 32 jaar heb ik toch nog even zou ik zeggen.

  8. Wat vond je van de verhalen van de ondernemers. Zou je het ook zo doen?

  9. Ik kijk nooit tv, maar ik denk dat ik dit een interessanter programma zou vinden als de gemiddelde schorrie-morrie die op de buis is. Was dit zo’n eenmalig iets (a la de beste uitvinding, of hoe dat ook heet), of is dit een serie-achtig programma?

  10. Goed, maar het kon wel niet op tegen het origineel. Lees hier in mijn archief

    http://gerdernissen.wordpress.com/tag/x-tv/

  11. Wie weet, ik kan me wel voorstellen, dat het interessant is om te zien en te horen hoe iemand zichzelf presenteert met dat doel.

  12. Ik heb het einde gezien, al heb ik niet helemaal opgelet. Zat te wachten op de Lama’s en ondertussen te kletsen met Lot :)

Geef een reactie

