Hakkie takkie..

rodekater.gif

.. weg met ’t zakkie!

Wederom zaten we vanochtend bij de dierenarts. Buus liep namelijk sinds gisteren mank – de vechtersbaas. Dagje aangekeken, maar het was vanochtend wel duidelijk dat het slechter ging. Zucht.. op de fiets naar de dierenarts.

Gelukkig was het wederom ‘enkel een verwonding van een gevecht’ en geen gebroken poot waar wij voor vreesden. Met nieuwe antibiotica in zijn lijf en een kuurtje mee, kan deze vechtersbaas er als het goed is weer tegenaan. Hij ligt nu uitgeteld in de vensterbank boven de verwarming te slapen met zijn koortslijfje.

Inmiddels zijn wij het echter wel zat. Constant thuiskomen met verwondingen of ’s nachts de buurt wakker houden door een luid gevecht. Volgens de dierenarts is er maar één oplossing die misschien wat rust geeft in zijn donder. De afspraak is dus gemaakt: 5 april gaan zijn ballen eraf!

Buus wordt dan een echte rode je-weet-wel kater ;)

Kus,

PS> klik op het plaatje voor een klassieker :)

17 Reacties

  1. Ja dat is idd het enige wat helpt.
    Dan worden alle katers een stuk rustiger..
    Mag tie voor die tijd nog ’s nachts naar buiten, om nog even “los” te gaan? ;-)

  2. Oi, die Buus, laat ’t hem maar niet horen! Hoop dat het jullie weer rust brengt, haha, terroristje:D

    kus!

  3. Ik zou ook een stuk rustiger worden… maar of ik dat nou wil ;-)

  4. ghehe, geweldige klassieker :)
    kus!

  5. Joep heeft me na zijn hakkie-takkie een dag niet aangekeken, maar hij mist zijn ballen helemaal niet. Sterkte Buus!

  6. Haha, die klassieker, ik kon ‘m me gewoon nog herinneren! En komt wel goed met Buusje hoor, ook zonder ballen!

  7. Oh, Jan, Jans en de Kinderen… Leuk!
    Zielig hoor, een zieke kat. Hopelijk helpt het een beetje. Succes.

  8. Dat zal ie je de eerste tijd vast niet in dank afnemen, maar je buren waarschijnlijk wel :)

  9. Blij dat ik geen kat ben…

  10. Hehe, hakkie takkie weg met zakkie… Sterkte Buus!

  11. Z’n zaakje gaat naar de kl…
    Sterkte Buus!

  12. Ahgossie, beterschap Buus! Jeetje, ik ben echt een doos hoor, maar ik wist niet eens dat katers ook daadwerkelijk rustiger worden van ‘dat ene’, die van mij zijn eigenlijk gewoon ‘geholpen’ (zo’n achterlijk woord in deze context) omdat geen sproeiers wilde :P

  13. Leuke strip!
    Jammer voor Buus…

  14. Dat is ook niet leuk voor Buus, dan is er geen bal meer aan, aan het leven.

  15. Zou het ook werken bij mensen? Ehhhhhhh hou ik van rode dikke mannen? Neehee …:-)

  16. Wat zielig ,maar je wil hem ook heel houden dus dan is dit een goede oplossing.

    Groetjes Chantal.

Geef een reactie

