Bankhangen

bridget.jpg

Zo, mijn dag zit er bijna op. Dat wil zeggen. Ik hoef alleen nog even mijn lenzen uit te doen, trainingsbroek aan en dan lekker met de benen languit tegen manlief op de bank aankruipen!

Vanochtend heerlijk gesport, daarna gewerkt. Vanmiddag boodschappen gedaan en lekker Rendangvlees gemaakt met rijst en snijbonen. Net nog even een belangrijke mail verstuurd en de info verzameld/tas gepakt voor de beurs van morgen. Ik ga er lekker met de trein naar toe (boekenweekgeschenk fungeert als kaartje, dat scheelt kosten), maar moet wel vroeg opstaan: 8.40 de trein.

Daarom nu eerst: bankhangen! Met de ultieme bankhang-feelgood-movie: Bridget Jones’ the edge of reason. Deel 1 vond ik geweldig, maar deze heeft slechte kritieken. Ach.. ik verwacht ook geen hoogstandje, maar gewoon zaterdagavondvermaak :)

Kus,

20 Reacties

  1. Ja ik ga ‘m ook bekijken, ben erg benieuwd..
    Veel plezier morgen!

  2. oh nee! ik vind bridget niet zo leuk. ik ga lekker de finale van ijsdansen kijken! xx

  3. @ Erica & Kell
    We hebben ‘m weggezapt ;) Hij was echt zo slecht als ze hadden beschreven LOL

  4. Ik vond deel 1 al niet zo leuk als de boeken. Mijn ogen vielen gisteravond al snel weer dicht toen ik eenmaal lekker tegen Rinke aangenesteld lag op de bank. ’t Is bijna elke avond raak, lig ik om 9 uur te slapen op de bank en moet Rinke alle moeite doen om me mijn bed in te krijgen…

  5. @Bijzonder
    Nou de 2e helft was leuker als de eerste. Nadat ze uit de gevangenis kwam werd tie een stuk leuker!
    Wat heb je toen gezien op tv?

  6. Hier ook iemand die halverwege is afgehaakt, wat ik niet snel heb omdat ik vaak hoe slecht de film ook is wil weten hoe het afloopt, maar dit was echt te saai voor woorden. Nu lees ik hier dus dat de 2e helft leuker was, hmmmm, volgende keer maar weer wat langer volhouden.

  7. Cath, Janien is nu janine_ geworden op bnnweblogs. Dacht, meld het je even, voordat je je een ongeluk zoekt ;)

  8. Ondanks alle waarschuwingen toch ook gekeken. Stukken slechter als deel 1, maar met dochterlief toch lekker gelachen om de film hoor!!

  9. He, ik zie nu pas dat je vandaag met het boekenweekgeschenk gratis mag reizen! Als ik dat eerder had geweten had ik wel even een uitje gepland. Ik mag morgen ook lekker een dag beurzen, moest je toevallig naar Utrecht?

  10. Haha, ik heb sowieso niet zo veel met Bridget. Ik was geloof ik de enige vrouw die niet schuddebuikend uit haar stoel viel van het boek.. Zal wel aan mij liggen ;) Geniet nog van je laatste stukje weekend!

  11. En, hoe vond je de film? Ik vind ze allebei goed, al vind ik wel dat Bridget in deel 2 overdreven veel moest aankomen. Rent ze door een gang en zie je werkelijk alles drillen en bijna uit haar kleren vallen!

  12. Oh, je hebt ‘m weggezapt. :)

  13. Gelukkig was ik uit eten met vrienden… ik heb niets gemist zo te lezen.

  14. na the godfather II is zo’ n beetje ieder vervolg van een succesfilm een afknapper geworden…

  15. @ gieling: vlak Shrek 2 niet uit ;)

    @ liefsetje: Ja! zitten wij in hetzelfde vakgebied?? wat leuk :)

  16. Ik vind um fantastisch! Niet zo goed als deel1, maar toch.. Die scene in de gevangenis met dat Madonnanummer eronder, heer-lijk.
    Ik ben dan ook echt een Bridget mens.

  17. TV, wat is dat :p? Ik kijk vrijwel nooit meer. Hooguit het NOS-Journaal en de TV-Krant van mijn omroep.
    En kijk af en toe mee naar de medische dokterspost/spoedeisendehulp programma’s.

  18. Zo, ik ben net een halfuur thuis, wat een drukte daar in utrecht! En wat grappig, dan zitten we inderdaad een beetje in hetzelfde vakgebied. Leuk!

  19. Surprise, je bent vast al ergens met deze taak opgezadeld, maar zie mijn log. Ik ben benieuwd!

  20. Er is niks lekkerder dan lekker op je bank hangen tegen je eigen vent met een feel good movie.

    Groetjes Chantal.

Geef een reactie

