money, money, money

lenen.jpg
Gister en vandaag heb ik niet zoveel gedaan voor mijn bedrijfje. Ingeplande rust – met mate. Vanavond heb ik mezelf echter toch van de bank af naar boven gestuurd om een heel belangrijk onderdeel af te ronden: de debiteurenadministratie.
Een onderdeel dat ik helemaal niets vind (die adminstratie) en voor mijn bedrijf natuurlijk heel klein is, maar wel essentieëel. Net de laatste facturen verstuurd en de overzichten bijgewerkt.

Ik zal vannacht wel iets met getallen dromen – hopelijk geen rode ;)

Kus,

PS>het plaatje is wishfull thinking hoor ;)

8 Reacties

  1. Ja, dat weet ik nog heel goed! Wat een ramp, maar doe jij het zelf? Ik had daar een ‘vrouwke’ voor hoor! Maar goed ook, want zelfs het aanleveren van de paperassen ging vaak mis…

  2. Money, that’s what I want…

  3. Ja, ja, dat moet ook gebeuren. Bij een bedrijf hoort een boekhouding. Sterkte er mee.

  4. Droom maar van de betalingen en flappen die worden bijgeschreven ;)

  5. Hoop dat het vrolijke dromen waren, jij als Dagobert Duck zwemmend in het geld bijvoorbeeld!

  6. dankjewel me er aan te herinneren, ik heb ook nog een stapeltje debiteuren liggen voor de studievereniging.. :) hopelijk heb je lekker geslapen.
    Kus!

  7. Laat het geld maar binnenstromen!
    Fijn weekend verder!

  8. En nog lekker gedroomd??

    Dit is ook een verhuisbericht!

Geef een reactie

