Ook hier

ajax1.gif

Ik heb ook last van de voorjaarsschoonmaakwoede. Eigenlijk al een tijdje, maar had het te druk om me er aan over te geven. Vandaag had ik echter ingepland om  (naast een klein beetje werk) te gaan poetsen in huis. Ramen open, frisse lucht erin en aan het poetsen. De tweede was zit er al in met onder andere dingen die je niet zo heel vaak wast (zoals de badmat). Alle ramen zijn inmiddels gewassen, kamers zijn opgeruimd en gepoetst. Manlief is nu aan het stofzuigen beneden en dan kan ik daar dweilen. Boven nog stofzuigen en dweilen en dan ben ik al ontzettend blij. Een grondige badkamerbeurt en mijn eigen administratierommel moeten wachten tot morgen en het weekend.

Volgens mij is het mooie voorjaarsweer volgende week weer voorbij, maar goed dat we het nu doen ;)

Vanavond gaan we trouwens stappen in Zwolle. Erg veel zin in, want dat is alweer een tijdje geleden. We gaan voor het eerst met een nieuwe collega/vriendin van de sportschool en twee andere fanatieke sporters. Grappig dat uit ‘samen sporten’ zoiets leuks rolt.

Morgenmiddag komen Miekuh en Bente lunchen als het goed is – heerlijk! Eindelijk weer een beetje tijd voor ontspanning :)

Kus,

9 Reacties

  1. Lekker die grote schoonmaak! Vooral met dit weer is het helemaal niet erg….
    Veel plezier vanavond!

  2. He, klinkt goed! Veel plezier vanavond!

    Mijn log is trouwens verplaatst naar punt.nl. Tot daar!

  3. *helemaal verbaasd*

    Ik dacht voor de grap ‘laat ik eens proberen een reactie achter te laten’ en zie: na weken errors lukt het nu opeens wel. Zal vast door het zonnetje komen! :-)

  4. Gezellig met Bente en Miekuh! Die twee schoonmaakdames ;) hebben jullie gewoon aangestoken! xx!

  5. Ja dat weer brengt de schoonmaakkriebels naar boven he, hier zijn we vandaag ook bezig geweest.
    Helaas is het na morgen echt weer ff over, krijgen we weer regen en veel wind blegghh..
    Veel plezier vanavond met het stappen!!

  6. Ik zal morgen de krant goed lezen. Kijken of er trammelant is geweest in Zwolle. Dat jullie plezier hebben gehad, dat zal er vast en zeke rniet in staan.

  7. Heerlijk toch, een schoon en fris huis?

    Veel plezier trouwens, vanavond en morgen!

  8. Klinkt als een Bijzonder goed begin van je weekend zeg! Hoop dat het stappen leuk was, de lunch (en de kinderboerderij) zag ik al bij Mieke en dat zag er errgu leuk uit!

    Fijn weekend!

  9. Stappen in Zwolle? Moet ik ook maar weer eens gaan doen.

Geef een reactie

