Bullshit Bingo

bullshit.gif

Ik zit tegenwoordig niet meer bij zoveel vergaderingen (voordeel als zelfstandig ondernemer zonder personeel), maar ik kan me de vergaderingen nog goed voor de geest halen, waarbij ik dit nieuwe spel graag had gedaan: Bullshit Bingo.

Je krijgt een echte bingokaart met diverse ‘bullshit’ woorden die bij veel vergaderingen als dooddoeners worden ingezet. Samen met collega’s spreek je af/print je uit welk ‘figuur’ je moet hebben. Je kent het wel van vroeger (bovenste rij, diagonaal, volle kaart). Wanneer je het figuur hebt, omdat alle woorden van jouw kaart zijn gevallen roep je Bingo!

Er zijn ook Nederlandse versies, maar aangezien onze vergaderingen altijd in het Engels gingen (met Duitse managers) herken ik hier meer woorden van ;) Klik ook op het plaatje voor een Engels voorbeeld. De reacties zijn ook super: “Ik zat bij een vergadering en had binnen vijf miuten bingo!”.

Kus,

5 Reacties

  1. ha, die is leuk!

  2. Haha cool!
    Dat maakt een saaie vergadering gelijk een stuk leuker…

  3. Haha, hier ook heel herkenbaar;)! Je was me voor met een post over dit onderwerp :D

  4. zo kan vergaderen nog eens een heuse sport gaan worden :)
    kus!

  5. haha, ik zou bijna willen dat ik weer collega’s had om dit spel mee te doen :-)

Geef een reactie

