Springen in Spring

voorjaar.jpg

Oh.. wat is het heerlijk voorjaar! De zon die schijnt, de vogels die fluiten en iedereen die naar buiten wil en gaat. Gisteren was het bijna file lopen in het bos, maar dat gaf niks – heerlijk!

Daarvoor hadden we al in de achtertuin koffie met gebak gegeten voor de verjaardag van schoonmoeder/oma. Super hoor – begin maart en dan in een truitje in de achtertuin. Eerste zonlicht aanbidden :)

Wat zullen er nog veel  zonnestralen volgen dit voorjaar en zomer. Als enorme fan van deze twee jaargetijden kan het voor mij de komende maanden niet meer stuk!

Ik ga nog even een rondje springen in de Spring!

Kus,

9 Reacties

  1. En al uitgesprongen???
    Jaaa heerlijk weer he.. Ik geniet nu echt enorm!
    Mijn humeur is totaal anders dan vorige week!!
    I love Lente!!!!!

  2. E i n d e l i j k l e n t e :)

  3. same here! joh wat goed voor mijn humeur, afgelopen weekend én nu weer. Lovely!

    enneh, mirjam en ik hebben al één muur blauw! jeuj!

  4. Werken op mijn Amsterdamse balkon op het zuiden…voor dit soort momenten werd ik ondernemer! Heeeeerlijk!

  5. Jahaa, nog even en dan is het LENTE! oládiehéy! mijn verjaardag! 21.

    Ik ga ook nog even springen in de spring, fijn he? ZON!

  6. ik zit lekker met de voeten in de vensterbank in het zonnetje, heerlijk!
    geniet ervan meis!
    kus!

  7. De lekkerste zon die er is, die voorjaars zon

    Groetjes Chantal.

  8. Zou het daarom spring heten in het Engels, omdat je hupst? Nee kan ook weer niet, maar het is wel lekker om buiten te zijn en te hupsen.

Geef een reactie

