PSII

playstation_2.png

Ik heb niets tot heeel weinig met spelcomputers. Ik ben echter de enige hier in huis.
Momenteel hoor ik achter me de gekste enthousiaste kreten, stoere motorgeluiden en soms gemopper. Mars is met de kinderen nog even met de PlayStation aan het spelen.

Ik ben altijd de spelbreker die zegt dat ze op moeten houden. Zo heb ik net al aangekondigd dat ze naar bed moeten. Ik vind sowieso dat ze niet te lang achter zo’n ding moeten zitten*. Mars is het met me eens hoor, maar lijkt de tijd gewoon te vergeten als hij achter dat ding zit. :) Hij kan er ook in zijn eentje een avond achter zitten.

Is het een mannen- en kinderding of zijn er onder de vrouwelijke loggers ook van de PSII-fanaten?

Kus,

* Voordat alle hard core fans over me heenvallen: ja, ik weet dat het ook goed is voor ze. Zo schijnt hun coördinatie te verbeteren en schijnt het ook voor een bepaalde hersenkwab heel positief te werken. Ze mogen dan ook best af en toe achter dat ding – maar niet urenlang en niet elke dag ;)

15 Reacties

  1. Ik heb er zelf niks mee, maar hoor van diverse mensen om me heen hoe leuk het wel niet is…
    Vooral de mannen volgens mij.

    Ik speel liever zo af en toe een spelletje op de pc. Mahjong, patience of zuma ofzo…
    En anders gewoon een zweeds raadseltje of een sudoku. ;-)

  2. Ik heb er niks mee. Maar mijn zoontje zeurt mijn hoofd gek om zo’n ding.

  3. Ook hier maar weinig vrouwen bekend die er mee spelen. Yannick heeft één spel wat ik zelf ook leuk vond om te doen. De rest Pffffffff.
    Fabienne speelt er wel weer op, vooral de Dance games en de karaoke achtige spelletjes. Dat schijnt echt voor de meiden te zijn!

  4. Ik ben een nintendo fanaat, maar ook die spelbreker dat dat ding uit moet.

    Groetjes Chantal.

  5. Ken wel wat vrouwen die het leuk vinden hoor maar het zijn voornamelijk de mannen in mijn omgeving die ook daadwerkelijk zo’n spelcomputer kopen.

  6. ’t Zal wel zijn dat ik graag op de playstation speel. GTA is een superspel!
    Maar ik verkies nog steeds mijn SuperNintendo :)

  7. Nee, wij hebben er geen. In een heel ver verleden wel eens een spelletje gespeeld op zo’n ding en dat vond ik toen heel leuk, maar het is nooit in me opgekomen dat we zelf zo’n ding zouden moeten hebben.

  8. Wij hebben een Wii .. Maar gebruik dat ding nooit.. als is t best grappig omdat je met die spelcomputer dus echt moet bewegen.. En als je idd bezig bent blijf je ook bezig.. Je vergeet alles eigenlijk om je heen!
    Fyn weekend. =)

  9. Kinderding hoor :)

  10. Euh nee, ikke niet hoor! Op de computer speel ik eigenlijk ook nooit spelletjes. Mn broertje daarintegen wel, en het liefst de hele dag, zucht.

  11. Mmmm, ik ben overduidelijk een Nintendo-fangirl, de playstations vind ik niet leuk. Mijn nichtjes (3 stuks) hebben volgens mij wel allemaal een PSII, dus ze zijn er heus :)

  12. Nog nooit op gespeeld. Ik mocht wel een keer met een of andere gameconsole iets spelen, maar mijn neefjes vonden het niet leuk dat ik met de schietmeneer in een winkel bleef om leuke kleren uit te zoeken: hij moest van hun naar buiten om mensen te vermoorden.

  13. neuh, mij krijg je er niet enthousiast voor… ben niet zo’n spelletjes mens. iig niet op de pc:D af en toe keertje kolonisten…:D

  14. Volgens mij heb je wel echt vrouwen spelletjes. Mijn vriendin is al weken lang verslaafd aan The Sims 2.

  15. neeheee ik heb er ooook niks mee!
    ik ka ht niet verklaren want op zich vind ik computers heel leuk maar spelletjes doe ik er never nooit op laat staan dat ik met een spelcomp ga zitten.

Geef een reactie

