Latertje

Pff.. ik kan eindelijk naar bed. Nou ja, bijna. Nog even wachten of de mail die ik net verstuurd heb niet ‘terugbounced’. Anders zou ik voor niets zo laat hebben gewerkt.

Aan het eind van de middag heb ik een interessant interview gehad met een arts uit Antwerpen. Het onderwerp was een nieuwe lasertechniek waarmee bijvoorbeeld acne of couperose kan worden behandeld. Taaie materie en veel medische termen, maar wel een leuke klus. Het was wederom een spoedklus, vandaar dat ik nu nog achter de pc zit.

Normaal lig ik allang in bed, meestal rond een uur of 23.00 (sinds ik thuis werk, eerder altijd 22.00 uur). Hoe laat gaan jullie eigenlijk naar bed?

Kus,

14 Reacties

  1. Meestal laat, maar ik ben wel vroeg op hoor.

  2. Meestal rond 12 uur…
    Tenzij ik pas wat later thuis ben dan ga ik altijd nog even zitten en wat drinken en is het snel 1 uur, tenzij ik vroeg op moet de volgende ochtend…

  3. Te laat :-)

  4. sinds ik in groningen zit heb ik mezelf aangeleerd om tussen half 11 en 11 de computer uit te doen, dingen wat opruimen en dan nog even een uurtje tv kijken in bed.. meestal rond een uur op 12 half 1 gaat het licht uit…
    Kus!

  5. Aangezien we 2 huisgenoten hebben die doorgaans al wel om een uur of half 7 wakker zijn (vandaag 7 uur!), lig ik er om 11 uur toch wel in. Maar er is altijd wel een avond in de week dat ik dat zelfs echt niet red en er al een paar uur eerder in lig om bij te tanken. Rinke heeft minder slaap nodig en ligt er dus vaak later in dan ik.

  6. Toch wel laat.. tussen 11 en 12 meestal. Maar ben de laatste tijd zo moe dat ik voor tienen al lekker in bed tv lig te kijken.. en dan tot ik écht slaap heb.

  7. Ik neem me meestal voor om rond 10uur, half 11 te gaan slapen. In werkelijkheid lig ik er dan om 12uur in…

  8. Als ik moet werken (en dat is om vijf uur op) dan probeer ik er om 11.00 toch zeker in te liggen. En anders… een uurtje of half een.

  9. gemiddeld tussen 1.00 en half 2. meestal mijn meest creatieve uren… de ochtenden heb ik al vele jaren afgeschaft…

  10. De laatste dagen rond 22.00 uur. Maar normaal rond 23.30 uur.

  11. Het streven is 22.00 maar dat wordt niet vaak gehaald… wekker gaat om 6.00 uur en ik heb mijn slaap meestal wel nodig. Maar gisteren was het 00:30, dat kwam door een optreden van Slagerij van Kampen in Wageningen… geweldig (en geweldig geslapen daarna, alleen een beetje kort;-)

  12. Ik ga altijd rond 11 uur richting mn bed (probeer ik) Maar krijg het elke avond weer voor mekaar om pas 12 uur te gaan slapen.

  13. deze week is t wat vroeger vanwege mn griep, maar normaal rond 12 uur/ half 1.

  14. Altijd te laat.

    Groetjes Chantal.

Geef een reactie

