Wisselbaden

wisselbad.gif

De koorts is gezakt, ik voel me beter dan gisteren. Gelukkig. Het is nog wel een beetje het wisselbadeneffect (warm-koud) en ik begin al te hijgen als ik de trap op ben gelopen, maar het gaat dus al wel beter! No worries..

Verder gaat het goed met het werk. Ik heb gisteren heel verstandig een opdracht afgezegd (en zit nu met samengeknepen billen te hopen dat ze met een volgende opdracht wel weer bij me terugkomen) en daardoor is het nu druk, maar niet onmogelijk om mijn taken af te krijgen deze week. Leuke afwisselende opdrachten van het beoordelen van een website, het interviewen van een een Belgische dokter, het schrijven van een beursverslag tot het opzetten en schrijven van een promotiekrantje.

Ik ben een blije ondernemer, met een snothoofd.. dat dan weer wel ;)

Kus,

11 Reacties

  1. Lekker hoordat het met je bedrijf zo goed gaat!
    Houden zo!
    En ach dat snothoofd, gaat (vanzelf) wel weer weg… ;-)

  2. Mn vader is ook nog goed ziek. Wel goed uitzieken hoor! beterschap! xx!

  3. Bente heeft snot oogjes. bah. Ze is er ook helemaal hangerig van, jengelig, ik kan haar niet even alleen laten want dan zet ze ’t op een gillen… dat doet ze overigens ook als iets haar niet zint. zucht- gaat wel weer over voor ze een jongetje is?

  4. Leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat als zelfstandige!! Enne, volgens mij heerst er een akelig griepje. Bijna iedereen die ik spreek is ziek!
    Had zelf eergisteren een day off. Maar voel me nu weer kiplekker. Zal misschien toch al dat fruit wat ik nu elke dag verorber goed voor me zijn? :-)

  5. zolang je ook maar een blijde ondernemer blijft wanneer je snothoofd weg is ;)
    kus!!

  6. Zolang je er maar plezier in hebt.

    Groetjes Chantal.

  7. Hé, je hebt in de tussentijd alweer je layout veranderd. Dat je de tijd vindt tussen het werken en het snotteren door! Ziek goed uit en geniet van je werk :-)

  8. Nou, nog even volhouden he? Het gaat al wat beter, dus het einde is in zicht. Wel knap van je dat je een opdracht hebt afgezegd, lijkt me best wel eng om zoiets te doen… Maar hey, ze hebben er vast begrip voor, momenteel heerst er absoluut het één of ander! Beterschap hoor!

  9. wisselbaden doet me aan vervlogen tijden denken dat ik een verstuikte enkel om de beurt in een ijskoude en een bloedhete emmer dompelde. een paardenmiddel, heette het. moderne fysio’s spreken van een onzinnige oplossing, maar de geest…

  10. nou, beterschap nog maar, ik ben weer terug van 2 dagen totaal plat liggen en 40 graden koorts, dus heb m ook gehad(nog niet over, maar ach, ik loop weer)

  11. Hartstikke leuk dat je bedrijf zo lekker loopt :)

Geef een reactie

