Koorts

Gewapend met een pot verse thee, aspirines, strepsils en een dikke trui zit ik achter de laptop. De thermometer gaf net 38,5 hmm.. da’s niet lekker. Ik voel me ook niet lekker, maar een zelfstandig ondernemer kan nu eenmaal niet ziek zijn. Een zwaar bonkend hoofd, een rillerig lichaam en een keel als schuurpapier kunnen geen reden zijn om mijn deadlines niet te halen. Echter.. alles wat niet vandaag een deadline heeft, zal moeten wachten!

Als assisterend spinninginstructeur heeft het totaal geen zin vandaag, dat bel ik straks dus wel af (tenzij de iboprufen enorm zijn werk gaat doen). Vandaag wordt het even martelen en daarna onder de wol en/of in bad met rozemarijnolie.

Het schijnt te heersen.. zijn jullie al gepakt door het griepvirus??

Kus,

17 Reacties

  1. ik heb nagenoeg vanaf zegmaar kerst tot halverwege januari een griepje gehad, hopelijk nu eerst niet weer..
    heel veel sterkte en succes vandaag meis..
    knuff!!

  2. Nop, en dat wil ik graag zo houden!

    Ziek worden kan gebeuren zelfs een zelfstandig ondernemer komt daar niet onder uit ;(
    En ziek zijn komt bij iedereen altijd ongelegen hoor.

    Alleen de meest urgente dingen doen en daarna lekker onder wol met veel vitamientjes uitzieken. Beterschap!!

  3. Het heerst idd. Ik heb het nog niet maar sinds vorige week dinsdag wel elke dag keelpijn en ’s ochtends een kop vol snot en met vlagen hoofdpijn, maar verder zet het nog niet door. Ik hoop dat dat zo blijft..
    Ik hoop wel dat jij je snel weer een stuk beter voelt!!

  4. Toch maar even uitzieken hoor! Gisteravond dacht ik ook: ‘Zoals die keel voelt….dat wordt griep!’, maar vanmorgen was er niets meer aan de hand. Zolas me de afgelopen tijd al vaker is gebeurd. Sinds ik met de prikpil ben gestopt lijkt mijn weerstand ineens een stuk beter en zetten verkoudheden en griepje niet meer door. Ik wist dat de prikpil weerstadverlagend is, maar dit scheelt wel erg veel!

  5. Nee, maar mijn vader wel.. waardoor ik nu ook met een zere keel loop.

  6. Hoop maar, dat je er snel vanaf komt, want griep is maar niks. Beterschap.

  7. Ik ben al aan de beurt geweest. Wil niets meer hebben hoor. Het wordt tijd voor zon, zon en nog meer zon!!!

  8. zelden in mijn leven zo fit geweest :) ik denk dat het woord deadline jouw leventje mooi samenvat. or am I wrong…?

  9. Jep, een tijdje geleden griep gehad. Blij dat ik er – behalve een hoestje – vanaf ben!

    Veel beterschap x

  10. blegh, nou hier nog niet, hoewel wél snotterug natuurlijk, maar dat ben ik altijd;-)

    XX

  11. Nee, geen last van, ik drink braaf iedere ochtend mijn Actimelletje en die doet z’n werk tot nu toe goed!

    Beterschap!

  12. Pas maar goed op jezelf, neem dat bad ook vooral, misschien schiet je daar weer wat van open! Ik was vorige week een beetje snotterig en sinds vrijdag heb ik last van mijn buik, maar ik mag vooralsnog niet klagen: echt zíek ben ik niet. Even afkloppen maar..

  13. Hier heeft het virus ook nog niet toegeslagen.
    Pas jij wel een beetje op jezelf, o.a. door goed uit te zieken?
    Je moet nog langer mee.
    x

  14. Sinds ik regelmatig naar de sauna ga heb ik er eigenlijk nooit meer last van.

  15. Beterschap.

    Groetjes Chantal.

  16. Het is gelukkig nog aan me voorbij gegaan. *klopt af* Nou, sterkte…

  17. Nee. Griep weet kennelijk niet waar ik woon, want hij is nog nooit op bezoek geweest…

Geef een reactie

