Vuurdoop

vuurdoop.jpg

Gisteravond was de vuurdoop. Een gezonde spanning bouwde zich op tot behoorlijke zenuwen naarmate 19.00 uur dichterbij kwam. Waren de juiste lampen aan? Deed de microfoon het goed? Had ik de nooduitgang al open gezet? Podiumverlichting in orde? Bidons gevuld? De mensen stonden te wachten voor de zaal, nog gauw even plassen.

Ik had John Mayer meegenomen als ‘opwarmmuziekje’ terwijl iedereen de fiets instelde. De meesten waren ervaren en er waren weinig nieuwe gezichten. Achter in de zaal had de coördinator groepslessen zich op de grond gesetteld met pen en papier in de aanslag. Klaar om mij te beoordelen terwijl ik mijn eerste échte RPMles gaf.

Het was leuk! Erg leuk. Heerlijk om nu zelf eens een hele les te doen en niet die microfoon af te hoeven geven. De deelnemers aan de les waren enthousiast en deden goed mee. Ook de groepslescoördinator was blij en had slechts een aantal kleine ‘aanwijzingen’, maar vond het bovenal ‘super om mij nu in het team te hebben!’.

:)

Kus,

12 Reacties

  1. met john erbij moest het wel goedkomen toch?
    en mooie reactie van die coördinator!
    Kus!

  2. stoer hoor! leuk, goed dat het bevalt van beide kanten. wat betreft zaterdag, dan zijn wij de hele dag zoet met 3 verjaardagsfeestjes… we mailen?

  3. Een top avond dus :)

    “Heerlijk om nu zelf eens een hele les te doen en niet die microfoon af te hoeven geven.”

    Een radioprogramma kan nu niet ver weg meer zijn ;)

  4. hee wat goed! trots hoor, nu hebben we een échte RMPinstructrice op de weblog! ;D

  5. Hee wat fijn dat het zo goed ging…
    Houden zo en dan wil je nooit meer anders….

  6. Hou niet van sporten doe mij maar een boek. Toch heel knap je bereikte resultaat!!!
    Ennuh wat kwam ik eigenlijk bovendoen… kittens bekijken, aankleden en naar de kapper toe whoaaa!

  7. Hou niet van sporten doe mij maar een boek. Toch heel knap je bereikte resultaat!!!
    Ennuh wat kwam ik eigenlijk boven doen… kittens bekijken, aankleden en naar de kapper toe whoaaa!

  8. Tjonge meis, wat goed van je! Het is nog maar zo kort geleden dat je blij schreef dat je nog daar sportschool ging en nu al instructrice! Hulde! Jouw enthousiasme werkt vast ook erg aanstekelijk voor je cursisten!

  9. John Mayer… lekker hoor… dat tempo hou k nog wel bij ;-)

  10. Gaaf hoor.

    Groetjes Chantal.

  11. STOER!!! Vind dat echt wel heel knap hoor, ik vraag me altijd af hoe die instructeurs/instructrices het altijd voor elkaar krijgen om te sporten en die aanwijzingen er nog uit te krijgen zonder te klinken alsof ze halfdood gaan ;)

  12. Goed zeg! Heel stoer om nu zelf voor de groep te staan…..
    Fijn weekend!

Geef een reactie

