Back in business

mooi.jpg

Ik ben er weer! Het was een leuk en interessant bezoek aan het mooie London. Dit maal speelde de beurs en de avondactiviteiten zich af in Docklands, waar de Thames een grote stempel op de omgeving drukt. Leuk hoor!

Lekker gegeten! Er zitten zoveel goede Indiase restaurantjes in London (among others, of course).

Nu weer terug op het honk en ik stoei een beetje met mijn prioriteiten. Er ligt behoorlijk wat werk, maar mijn lijf heeft ook wat rust en ontspanning nodig. De kleintjes zijn er sinds vanmiddag en vanavond geef ik mijn eerste volledige les op de sportschool. Allemaal leuke dingen die ik dus even moet combineren in de 24 uur die de dag heeft.

Nu eerst lekker eten zo, daarna sporten en vanavond als de kleintjes slapen aan het werk. Morgenochtend heb ik ook nog voor werk gereserveerd en dan is morgenmiddag helemaal voor de dame en heer. Druk, druk dus.. maar ik hoorde van de week iemand zijn situatie beschrijven die ook voor mij heel treffend is:

Ik ben arm, druk en gelukkig :)

Kus,

9 Reacties

  1. HA! Je bent weer thuis! En je hebt je niet verveeld dus en gaat dat de komende uren ook bepaald niet doen! Succes met alles en veel plezier met dame en heer!

  2. Gezellig weer thuis!! Genieten dus en vooral gelukkig blijven!

  3. gelukkig.. daar draait het toch om?
    kus!

  4. Gelukkig blijven hoor! Goedzo.

  5. Doe je verder rustig aan?

  6. Je beschrijft (bijna) de ideale combinatie ;)

  7. Welcome back :) Blij dat het je goed gaat, dat laatste woordje is het belangrijkst he?

  8. Ach, wat is druk. Wees blij, dat je veel te doen hebt en het nog kunt doen ook. Druk klinkt alsof je ene last draagt en dat is niet zo, begrijp ik.

  9. Dat klink heerlijk.

    Groetjes Chantal.

Geef een reactie

