De adel van de muziek

dirigent1.jpg

Ik ben uitgenodigd om mee te gaan naar een veelbelovend concert vanavond. Het Orkest van het Oosten speelt Klassieke Noblesse in Zwolle. Het is een besloten concert op uitnodiging van de provincie.

Hoe ik bij deze sjiek-de-friemel terrecht kom? Ik ben uitgenodigd door een heel bijzondere man in mijn leven: mijn vader!

Vanmiddag haalt hij me al op. Dan rijden we richting Genemuiden voor een boodschap, daarna wat eten en dan het concert. Over quality time gesproken :)

Ik heb er zin in!

Kus,

P.S. Op de foto Jan Willem de Vriend, Chef-Dirigent en artistiek leider van het Orkest van het Oosten. Nieuwsgierig waar wij vanavond naar mogen luisteren? Kijk op: http://www.orkestvanhetoosten.nl/concertagenda_concert.asp?VoorstellingID=55&UserSessionID=56146967

edit zaterdag: WAUW!! Het was heel mooi, gezellig én bijzonder!

10 Reacties

  1. wauw, te gek zeg! heerlijk zo’n dag met je papa. jij ook veel plezier vandaag! xx

  2. whoa …. have fun!

  3. Wat leuk :-)
    Wens je veel plezier en een fijn weekend!
    Oja, antwoord staat ;-)

  4. geniet ervan!
    kus!

  5. Gaaf!! Héél veel plezier zeg! Ennehh.. Vergeet je mobiel niet uit te doen ;)

  6. Leuk zeg zo’n avondje-uit! Geniet ervan!

  7. Vaders en dochters , blijft bijzonder.

    Groetjes Chantal.

  8. Wat leuk zeg. Ik hoop, dat je een heel fijne avond hebt (gehad) met jouw vader.

  9. :) Fijn vo´n vader-dochteruitje!

  10. dit is dus totaal niets voor mij
    (zin plaatsen om te plaatsen :p)

Geef een reactie

