Stralend warm

popcorn.jpg

Wat een innovatie was het toch: de magnetron. Vrij lang hadden we er geen, maar sinds een maand of twee wel weer. Handig hoor. Niet alleen voor het opwarmen van dingen, maar bijvoorbeeld ook voor de kant-en-klare stoommaaltijden (goede optie als je geen tijd/zin hebt, maar wel vers wilt eten).

Erg lekker: de broodjes bapao die heerlijk zijn als lunch of tussendoortje. Mijn grootste favoriet is echter popcorn. Een grote bak vol, heerlijk vers en warm… mmmmh. Zal ik dat eens als lunch nemen??

Wat stopte jij als laatste in de magnetron?

Kus,

22 Reacties

  1. Popcorn is al een hele tijd terug, maar in de Bioscoop eergisteravond wel gegeten.

    ..wat heb ik als laatste in de Magnetron gestopt? Ik weet het eigenlijk niet, haha wat gek. Dan denk ik toch ook een broodje bapao.

  2. ah ik gebruik de magnetron bijna dagelijks, ik kook vaak ’s morgens dan kunnen de kruiden lekker intrekken en warm dan het eten ’s avonds op, ingewikkeld apparaat is zo’n 3 of 4 ineen ding, erg groot … (zal eens uit de doeken doen hoe ik dat ding begon te gebruiken)

    *blijft zich verbazen over de grote lettertjes .. heerlijke verbazing :-)*

  3. Ik heb er iets in verstopt laatst…

  4. @Nuance: het is net als lezen in grote letter boeken LOL

    @ Robert: wat dan???

  5. een bakje met een kliekje groentes :) ideaal voor een student als ik
    kus!

  6. Vanavond onze warme maaltijd die ik vanmiddag al gemaakt had.
    Maar popcorn is ook erg lekker! Neem je dan zoet of zout? Zout is mijn favo.
    Fijne avond!

  7. Lasagna, volgens mij.

  8. Magnetronloempia’s. Best lekker!

  9. een beker melk voor bente, even 30 seconden, lekker warm.

    ik ontdooi bijna altijd vlees in de magnetron, kan er niet zonder, dan is mijn heel planning mis! :)

    xx

  10. Dat is regelmatig een prakje, als ik weer eens na eet. Of bij een late dienst, dan eet ik tussen de middag de restjes van gister.

  11. satétje… :)

  12. Na een hele tijd er geen gehad te hebben, heb ik vandaag de oude van mijn buurvrouw gekregen. De broodjes bapao worden waarschijnlijk favoriet :)

  13. Ik gebruik ‘m niet zo veel eigenlijk. Toch het meest voor broodjes Bapoa dan inderdaad.

  14. Oh, en voor worteltjes! Zakje geschrapte worteltjes van de AH, gaatjes er in prikken, paar minuutjes in de magnetron en je hebt héérlijke zoete worteltjes (zit veel meer smaak aan dan na koken).

  15. @ San: blèh.. ik hou niet van wortels die gaar zijn. Lust ze eigenlijk alleen rauw of rauw verwerkt in een salade!

  16. Tegenwoordig kun je zo’ popcorn pakjes in de aldi kopen. Even gekocht, in de microgolf, handig toch :)

  17. Laatst weer ouderwets in de pan gedaan popcorn, is eigenlijk toch het allerlekkerste.

    Groetjes Chantal.

  18. Het avondflesje voor mijn meisje. 30 seconden voor een lekker warm melkje!

    Mijn eigen favoriet: brie met wat druppeltjes honing op een broodje en dat in de magnetron (grillstand), mmmmmmmm!

  19. brie op marrokaans brood mmmmm in de over gedurende paar minuten – heerlijk!

  20. pffff, effe denken hoor. Ik denk een Indische loempia (ook voor de lunch)

  21. Ehm van die poffertjes..
    Die had ik al jaren niet op en had en zaterdagavond na de vakantie ineens trek in…

Geef een reactie

