Tip tussendoor

kneipp.JPG

Ik ben totaal geen huisvrouw. Vind de huishoudelijke taken allemaal niets, ik zie geen troep en viezigheid (althans, laat ;) ) en het maakt me eigenlijk ook niets uit. Gelukkig zit manlief met mij op dezelfde lijn. Anders zouden we daar waarschijnlijk constant ruzie over krijgen (zoals ik regelmatig bij anderen zie) LOL

Ons gebrek aan aanleg en interesse resulteert niet in een zwaar vies en onhygiënisch huis hoor. We zijn zelfs heel innovatief soms. Zo had manlief laatst een slimme uitvinding (althans voor ons.., wellicht is het allang uitgevonden en slaat deze tip de plank helemaal mis) voor de vieze stofzuigerlucht.

Er zijn tegenwoordig allerlei zakjes en geurtjes te krijgen die je bij je stofzuigerzak erin kunt doen of op het filter. Echter, met honden- en kattenharen in huis (en dus in de stofzuiger), blijft het muf. Bovendien is het vaak zo zoetig en dan sta je misselijk te stofzuigen.

Wij gooien tegenwoordig badolie op het filter en een klein drupje in de zak. Een heerlijke rozemarijnlucht (of bijvoorbeeld eucalyptus) verspreidt zich door het huis. Net een sauna en heerlijk schoon :) Zoals je kunt lezen op de verpakking is de geur ook nog activerend, da’s helemaal handig als je aan het schoonmaken bent LOL

Kus,

6 Reacties

  1. Een handige tip…

  2. Ik zal het voorizchtig hier thuis vertellen, maar ik ben bang… Er komen namelijk al van die smerige luchtjes uit de stofzuiger. :)

  3. de stofzuiger van mijn huisgenootje heeft ook zon geurzakje ergens zitten.. en is helemaal geen slechte geur
    kus!

  4. Wij hebben geur-stofzuigzakken ;D

  5. Heb je nog meer van die tip’s ,ik ben ook niet van het huishoudelijkwerk.

    Groetjes Chantal.

  6. huh?! dat is grappig, werkt dat echt?

Geef een reactie

