Sla(a)p

dream.jpg

Brrr.. ik heb het koud. Met een verse kop thee, ontbijtkoek al achter de kiezen, zit ik beneden. Het huis is nog in diepe rust, zelfs Bo draait zich nog weer even lekker om. Ik heb het gevoel dat het heeeeuuuuul vroeg is, terwijl ik normaal op dit tijdstip regelmatig op de fiets zit op zaterdagochtend. Maar dan zag mijn vrijdagavond er meestal anders uit ;)

Gisteren zijn we via vrienden naar mijn ouders gereden en hebben een heel onstpannen dag gehad. Wel wat werk verzet in mijn hoofd een paar e-mails gekeken, maar verder niet. Ik heb nog steeds niet alles af, maar neem nu even de rust, want ik heb zondag nog om dingen af te ronden. Dus gisteren volop genoten van het bijkletsen met iedereen. Lekker gegeten bij een pizzeria en ’s avonds de stad in. Eindelijk weer eens gedanst :)

Het tijdstip dat we het bed inrolde viel mee: net iets na drieën. Maar nu voel ik me slap en heb ik slaap. Waarom ik er toch al uit ben? Ik ‘mag’ zo naar een verjaardag van de twee zoontjes van een vriendin van mij. Ik hoop dat het ’s ochtends nog niet zo druk is en bovendien wil ik ook nog wat aan de rest van de dag hebben.

Ach, ’s avonds een vent, ’s ochtends een vent! Ik ga me douchen en aankleden!

Kus,

9 Reacties

  1. Ha, dat maken wij regelmatig mee. Feestjes in de kennissenkring duren meestal tot in de vroege uurtjes en dan is de dag daarna een verschrikking………………….

  2. Was ik ’s avonds iets meer mans… om negen uur sukkel ik al in slaap, mijn lief gelukkig ook. En daar liggen we dan te hangen op de bank.

  3. hé vroege vogel! vaak neem ik mezelf ook voor om er écht vroeg uit te gaan, maar daar kom ik ‘smorgens dan toch meestal van terug.. ;)

  4. Verjaardagsvisite bij 2 knulletjes? Wienig kans dat je daar in slaap sukkelt!

  5. Dat ontwen je snel hoor, laat naar bed gaan.. Ben er ook een stuk minder goed in geworden, zeg maar :) Fijn weekend nog verder!

  6. Ik hoop, dat je het beregezellig hebt gehad vandaag.

  7. Lekker he slapen.

    Groetjes Chantal.

  8. Jezus dat lijk ik wel … en ik maar denken dat ik de enige ben (was).
    Hoop dat je een leuke dag had en vroeg naar bed vanavond.

  9. En? Ben je een echte vent geweest de rest van de dag? ;-P

    Het is echt de tijd ervoor, zo vlak voor de lente, om ziek, wat zwakjes en ronduit slaperige te zijn, geloof ik.
    Ik krijg het ook maar niet uit m’n systeem… :-/ ;-)

Geef een reactie

