Ssssst!

ssst.jpg

Geen slechte openingszinnen, geen koetjes en kalfjes, geen vragenlijsten, geen ongemakkelijke stiltes.. althans – het is één grote stilte! Een nieuwe vorm van speeddaten – namelijk zonder iets te zeggen.

Een minuut lang kijk je elkaar diep in de ogen. Je mag lachen (gelukkig, want ik moet al lachen bij de gedachte) en daarmee is natuurlijk meteen het ijs gebroken. Wat absoluut niet mag tijdens die minuut is praten! Je communiceert dus alleen nonverbaal met je ogen/gezicht/houding.

Het is alleen voor singles, maar uit nieuwsgierigheid zou ik er zo een keer aan mee willen doen ;)

Kijk maar eens op www.silentdating.nl voor meer info. Daar staan ook heel leuke one-liners over de kracht van stilte.

Zou het wat voor jou zijn? 

Kus,

16 Reacties

  1. Ja! Ik doe aan online speeddaten en de eerste drie minuten kan ik uitschrijven: hoe gaat het, waar kom je vandaan, wat doe je, hoe oud ben je, wat zijn je hobbies…

    Ik ga dan zeker blozen, maar dat vinden mannen schattig, of niet?

  2. Ik vind dit wel een mooie foto…

  3. Ik vind het in ieder geval schattig als mannen blozen…!

  4. Nou ik bedank! LOL

  5. @ pascal: gewoon van het net geplukt ;) gegoogled op ssst

  6. ben goed in stil zijn dus zou moeten lukken :D
    en mariek: blosjes zijn inderdaad cute

  7. …….

  8. Was vroeger ook al zooooooo slecht in dat spelletje, binnen een halve minuut heb ik de slappe lach en geloof me….dat is absoluut niet aantrekkelijk.

    Gelukkig ben ik al voorzien, want met deze methode ben ik kansloos.

  9. Lijkt me leuk. Waar spreken we af ? :)

  10. Ja!
    Juist omdat je zo niet vervalt in de standaard vragen (zoals Marieke vertelt). Misschien kom je zo juist wel meer te weten van iemand. Ik vind het interessanter om te weten of de ander geinteresseerd naar me kan kijken en kan observeren, dan waar meneertje vandaan komt.

  11. Wel grappig bedacht, maar ik denk zelf dat ik er heel ‘uncomfortable’ bij zou zijn en me ongetwijfeld schuldig zou maken aan ‘per ongeluk praten’ uit nervositeit ;) Och, ik ben blij dat ik mijn lief al gevonden heb :)

  12. i got a man, amen!

  13. Om dat soort dingen hoef ik me niet druk meer te maken, al vond ik het voor Rinke best erg leuk om te sjanzen en dan vooral via oogcontact.

  14. ……..

  15. Lijkt me verschrikkelijk! Ik denk dat ik gekke bekken zou gaan trekken ;)

  16. Whahaha, serieus? Uhmmm… iets voor mij?? Heeeeeel misschien alleen uit nieuwsgierigheid maar ook ik zou de eerste minuut alleen maar met een rode kop zitten, of dat nou gelijk zoveel indruk maakt??? :-S

Geef een reactie

