Ach.. wat is nodig?!

gelukkeling.gif

Ik heb het druk. In mijn hoofd wil ik zelfs nog meer doen dan dat ik al moet doen. Project hier, opdracht daar en de ‘gewone’ dingen als huishouden blijven liggen (correctie: doet Mars :) ), maar het houdt niet op.

Vanochtend na nog gauw even een telefoontje van een opdrachtgever, zijn we even naar zwager en schone zus gereden. Gezellig – niet te lang, maar wel even ontspannen. Daarna even de stad in. Wat boodschapjes die nodig waren, schildersmateriaal én een zwaar ‘nodige’ nieuwe tas voor mij :D

Hij is echt heel leuk! Ik heb natuurlijk al zat tassen, maar deze had ik nog niet. Hij is ideaal voor bij zwart of bruin en eigenlijk elke andere kleur. Hij is netjes, maar toch ook gewoon hip. Er kan een A4 kladblok in en dan is er ook nog ruimte voor mijn agenda en wat andere dingen. Precies wat ik ‘nodig’ had dus!

Hoe ‘nodig’ was jullie laatste aankoop?

Kus,

18 Reacties

  1. Laatste aankoop voor mij alleen was en mascara roller …. errrrrruuuuug nodig. Eh zit al maanden te loeren op die ene tas ..die heb ik ook nog niet..dus ook errrrug nodig!

  2. net besloten … ik ga hem as maandag kopen ..what the hell (pardon the language!)

  3. @ nuance:
    Vind ik ook! Gewoon doen – geld moet rollen ;) het liefst onze kant op natuurlijk, maar voor een tas maken we een uitzondering!

  4. Mijn laatste aankoop was gister, een Hema Nr1 Lipgloss (cacaoboter), zonder die gloss zijn mijn lippen heel snel droog of stuk. Ik heb hem altijd bij me, hij glimt ook nog eens mooi en plakt niet! en dat voor 2(?)euro, super!

  5. poeh… ehm.. geen idee wat mijn laatste aankoop was eigenlijk, maar nodig was ie zeker :D
    Kus! en veel succes met alles..

  6. “Ik heb natuurlijk al zat tassen, maar deze had ik nog niet.”

    Haha, kíjk, dat is nu nog eens een goeie :D Ga ik de volgende keer ook tegen Paul zeggen, héél erg dank je wel :D (Als ik een tas zie die ik wil zegt hij altijd “heb je ‘m nódig?”.. Héél vervelend.)

    Mijn laatste aankoop was een DVD en ik vond dit niet eens een nodige, maar een stikt noodzakelijke aankoop, sinds ik die al bijna 3 jaar wilde hebben, maar er eerst geen geld voor had en deZe versie later niet meer kon vinden.. Zat trouwens ook nog wel een hip boekje bij (lees: de dvd was gratis bij aankoop van dit blad) dus heb er geen slechte deal mee gedaan geloof ik ;)

  7. Hum, stRikt noodzakelijk dus ;)

  8. Een telefoon! De mijne had het gisteren begeven (dacht ik) en dus vandaag ‘in alle staten’ naar de winkel om -net binnen de garantietijd- een oplossing te eisen. Een ondernemer zonder telefoon- daar krijg ik acute stress van. Heel veel stress. Ik kreeg zo een nieuwe mee. Thuisgekomen kon ik nog niet bellen. Het lag blijkbaar TOCH niet aan de telefoon, maar aan de verbinding. Op hoge poten de provider gebeld. Modem resetten was de toveroplossing. En de rust keerde weer. Maandag mijn nieuwe aankoop snel omwisselen voor het oude toestel (die fijner was)…hopelijk is -ie nog niet onderweg naar de fabriek, grrr.
    Zucht. Maar ik kan weer bellen!!!

  9. Gisteren, diesel, met 9 cent korting en wel nodig ja :)

  10. Vrijdag een pakketje bij Pipoos om 3 kerstkaarten te maken, kan ik weer creabea-en…. ;-) En was best nodig.. ;-) Om te ontspannen tussen het leren door..

  11. Kerstkaarten? Volgens mij moet jij nodig een scheurkalender aanschaffen… ;-)

  12. Van tassen heb je nooooooooit genoeg. Een grote is vaak te groot een kleine te klein, dus je moet wel wat te kiezen hebben natuurlijk.

    Mijn laatste aankoop was wel echtechtecht nodig. Heb er toevallig ook net een log over geschreven. (pas na m’n bevalling m’n broeken niet meer)

  13. Mijn laatste aankoop was heel erg nodig. Het was een computer en ik begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen. :)

  14. mijn laatste aankoop was een boek (de nubische prins) en 12 van die stokjes met pure chocolade (in de chique chocolade/bonbonszaak in de staalstraat, amsterdam). niet nodig, wel heeeel lekker!

  15. Het was een cd. De ene laatste van Nick Cave. En nee, natuurlijk had ik die niet nódig. Ik liep in mijn lunchpauze door de binnenstad zonder duidelijk doel. Op dat soort moment word ik altijd de cdwinkel ingetrokken en als daar dan net een cd ligt die op mijn lijstje staat voor nog geen negen euro, kan ik hem toch zeker niet laten liggen?? Het schijnt trouwens een van zijn slechtere albums te zijn, maar er staat één super nummer op (Babe, I’m on fire).

  16. Hmm, ehm. Ik denk iets heeeeeeeeel nuttigs, zoals wasmiddel of boodschappen. Voor mezelf, alleen?? Dat weet ik echt niet! Gelukkig ga ik woensdag een hele dag lang winkelen, kan ik weer heel veel dingen ALLEEN VOOR MEZELF kopen. Om die dan, met het prijskaartje er natuurlijk al af, aan A. te laten zien!

  17. Ik heb vandaag echt nuttige dingen gekocht, zoals handdoeken en een wcborstel. Tassen vind ik stiekem veeeel leuker :)

  18. Kilobrie… WHAHAHAAAAAAAAAAAAA goeie.

Geef een reactie

