In the spotlight

spotlight.gif

Ik heb inmiddels al heel wat lessen meegefietst op het podium en begin te wennen aan de warme spotlight en al die mensen die me ‘nadoen’. Het geeft een enorme kick en de adrenaline wordt rijkelijk door mijn lijf gepompt.

Deze week heb ik voor het eerst ook twee nummers ‘lesgegeven’. Microfoon op (jeetje, hijg ik zo?), concentratie en gaan! De choreografie had ik van te voren geoefend, maar het is moeilijker dan gedacht als je daar echt zit. Dan weet je op gegeven moment helemaal niet meer waar je nu precies in het nummer bent, is dit het tweede of het derde refrein??

Gelukkig waren de reacties in de zaal goed en was ik (en de instructeur) tevreden. Maar er moet wel getraind worden! Vanmiddag ga ik oefenen in de zaal met de andere ‘nieuwe instructeur’.

Zondag is de eerste opleidingsdag. We moeten om 10.00 uur in Breda zijn en hebben tot 18.30 ‘cursus’. Ze adviseren drie/vier setjes droge kleren mee te nemen. Ik denk dat ik maandag helemaal niet meer kan lopen ;)

Kus,

15 Reacties

  1. Tjeees, dit wordt serieus hè! Heb je wel zo veel setjes sportkleding?

  2. Ja, heb je wel zoveel setjes sportkleding? Ik heb er 2! plus een jogingpak voor hardlopen en éen voor op de bank.

  3. LOL, zoveel schone kleren, help! ik word er al beroerd van bij het idee!
    gaaf hoor, vind je wel ff stoer wijffie:D echt wat voor jou.

    geniet er maar van:D

  4. het lijkt mij een gevoel dat vergelijkbaar moet zijn zoals een dj zich voor zijn/haar publiek voelt…

  5. jeetje, hijg ik zo?… dan fietsen wij kerels nog sneller ;-))))

  6. @ B.A.R.T. Dcht je dat je harder kon dan Tica? Denk het niet! :)

  7. @ Bart &San: LOL
    We moeten maar een keer een loggers spinning houden ;)

  8. ik en spinning is geen goed plan..schiet steeds uit die trappers (ja mn conditie is bagger :P )
    hou het wel op fitness

  9. Stoere tante!
    Heel veel plezier dit weekend.

    En oja, ik zeg het maar vast, aan een loggersspinning doe ik niet mee. Ik fiets liever een heel eind in het echt. Terwijl ik om me heen kijk aan mijn conditie werken en na een uur fietsen me uit kunnen leven in een ideale muziekwinkel…. ideaal! Ik heb geen discman ofzo, volgens mij mag dat ook niet op de fiets, dus ik luister mijn muziek niet gelijk, maar geniet alvast voor op de terugweg.

  10. Als je maandag niet meer kunt lopen, dan pak je toch de fiets.

  11. loggers spinning…. kijk, dan praten we over het echte werk! daar gaat een warme chocolademelk ook beter van smaken :)

  12. pfff ik word al moe als ik er aan denk :D

    Succes zondag!!

  13. Uhemm ik weet dat sporten een kick kan geven maar uhe spinning ik weet niet… ?!

    Suc6 voor zondag en alvast sterkte voor maandag oefff!!

  14. zo´n trainingsdag lijkt me echt heel erg zwaar! Heb een keer meegedaan aan een spinningmaraton, maar na 3 uur viel ik echt halfdood van m´n fiets! Dus hoop dat we jou maandag gewoon weer leven terug hebben hier!

  15. Ik beweerde niet dat ik sneller zou fietsen, maar van hijgende vrouwen… ach, laat ook maar. Ik had ooit de perfecte spinnig-lady bij SHK in Arnhem tot ze weg ging naar de concurrent om daar spinning op te zetten… erg jammer en zie hier al maanden niet meer geweest. Ik heb gezworen dat ik medio februari weer ga beginnen… met hijgen ;-)

Geef een reactie

