Saturday night

wallen.jpg

Sinds ik voor mezelf ben begonnen, heb ik eigenlijk geen weekenden meer. Mijn hele ritme is gewoon anders en je bent nooit helemaal vrij. Ik herken de weekenden aan het feit dat er minder mail is en dat ik meer privé-afspraken heb staan. En natuurlijk aan het feit dat de kinderen er zijn.

Maar de privé-afspraken en kinderen nemen niet weg dat er ook werk verzet moet worden. Dus na een dag op pad (vanochtend verjaardag, vanmiddag afzwemmen van ons mannetje – uiteraard met glans geslaagd –  en daarna een etentje bij de Italiaan om het te vieren) was er om een uur of acht rust in huis.

Rust om aan het werk te gaan. Ik heb de eerste versie van een artikel af dat ik maandag aan moet leveren. Een aantal mails verwerkt en mistroostig naar mijn planning gestaard.

En nu.. is het over een paar minuten zondag en ben ik moe! Truste!

Kus,

5 Reacties

  1. Succes dan nog even met het artikel!

  2. pff! zag mijn zaterdagavond er ff anders uit! maar dat heb je maar weer gehad. hoera voor M! xx.

  3. hopelijk heb je lekker geslapen en kun je er vandaag weer tegenaan, heel veel succes!
    Kus!

  4. als je op passievolle wijze zelfstandig werk doet, dan is er simpelweg geen knop aanwezig die je tijdens het weekend kunt omdraaien. het ‘werk’ blijft zeven dagen per week aanwezig. afstand doen is geen optie.

  5. Ik kan me voorstellen dat je situatie volledig is veranderd; ik hoop maar dat je in elk geval wel kan geníeten van je weekenden (en sowieso: je vrije tijd). Zolang je jezelf niet uit het oog verliest kan het denk ik ook niet echt kwaad..

Geef een reactie

