Blij met Bram

tomtom.gif

Ik rij zoveel rustiger op onbekend terrein* met Bram in de auto. Hij ziet hoe laat we er zijn, hoe ver we nog moeten en wordt niet boos als ik verkeerd rij. Zonder te mopperen kijkt hij even opnieuw op de kaart en vertelt me waar ik langs moet.

Vorige week naar Blokzijl, gisteren naar Groningen, vandaag naar Utrecht – lang leve de TomTom!

Hoe staat het met jullie navigatie?

Kus,

*Dat zijn helaas nogal veel plekken. Draai mij drie keer rond en ik weet niet meer waar mijn huis staat :(

12 Reacties

  1. Gelukkig is mijn richtingsgevoel tamelijk goed, dus aan de TomTom zijn we hier nog niet. Maar ik kan me voorstellen als je veel op onbekend terrein moet rijden dat het dan een ware uitkomst is!

  2. Ik kan heel goed kaartlezen (en ben niet de enige vrouw, wat de mannen ook mogen beweren!), maar sinds Cor zo’n ding in de auto heeft is het toch wel heel erg makkelijk om naar nieuwe adressen te rijden. Ik zie de voordelen er wel van!!

  3. Nee heb geen navigatie. Bereid me wel voor met een kaart voordat ik vertrek of print de route uit via de anwb routeplanner.

  4. ik schijn een erg goed richting gevoel te hebben, vorig jaar na een dag wenen wist ik nagenoeg alles al te vinden (belangrijste natuurlijk: ons hostel) en even zo in Parijs en Florence.. maar Groningen is soms nogwel moeilijk, als ze met straatnamen aan komen zetten :D
    enne.. als je weer eens in Groningen bent, meld het ff ;)
    xx

  5. De gemiddelde bos uien heeft een beter richtinggevoel als ik heb, helaas. Soms wil het nog wel eens helpen om precies de ándere kant uit te gaan als dat mijn richtinggevoel me zegt, maar dat werkt óók weer niet altijd. Wij hebben wel een navigatie-systeempje (pocket-pc met bluetooth-satteliet-ontvanger) én ik heb Paul natuurlijk, dus over het algemeen kom ik wel aan waar ik wezen moet :)

  6. Wij hebben ook een Bram!

  7. …roekoe…!

  8. @ Mars: je liegt! Je bent net zo erg als ik LOL

  9. … zeg alleen moar dak oe roek..!

  10. Ideeal ding, als die je de goede kant opstuurd!! Bram vertelde ons in Brussel dat we moesten gaan zwemmen ofwel de plomp in rijden om op onze bestemming te komen …. Dusss ik vertrouw m’n eigen ogen toch ietsje meer dan blind vetrouwen in ‘Bram’.

  11. Zowel partner als ondergetekende heten Tom. Tom en Tom dus :-p.
    Wij bedienen ons nog met de Falk kaart(en) en dat gaat prima.
    Kan me voorstellen als je dagelijks op de weg zit en naar veel adressen moet het wel handig is.
    Fijn weekend!
    Eric…

  12. http://www.routenet.nl

    Als IT-er geen TomTom… tja… misschien wel een nep IT-er ;-)

Geef een reactie

