Eigen advies

zon.jpg

Ik schrijf erover in vakbladen, lees de ingewikkelde studies, heb een ‘diploma’ over de verantwoorde manier en weet van de risico’s (van zowel te veel als te weinig!), maar ik neem mijn eigen advies zelf niet eens ter harte – da’s dom! Het excuus is als dat van de meeste mensen: ik kom er niet aan toe (lees: ik maak er geen tijd voor vrij).

Ik ga mijn vitamine D-tekort dus maar eens even aanvullen vanavond en even genieten van de ‘artificial sun’. Bijkomende voordelen: lekker warmte op mijn lijf en een iets minder bleke toet! Ben ik straks tenminste weer een beetje mijn eigen visitekaartje ;)

Kus,

5 Reacties

  1. ons aller freek de jonge verzucht (tijdens ons partijtje voetbal) nog iedere keer wanneer ik bruingebrand uit het zuiden kom, dat mijn zonaanbidding tot de slechtste (en gevaarlijkste) eigenschappen behoort die een mens kan doen…

  2. Oei, ik ben eerlijkgezegd niet zo’n fan van de zonnebank.. Maar mijn beroeps-deformatie komt natuurlijk vanuit de huidverzorging ;)

    Enjoy it anyway ;)

  3. Ben 1 keer onder een zonnebank geweest (in zo’n soort tosti-ijzer) en heb er doodsangsten uitgestaan. Dat doe ik dus echt nooit weer! Dan maar een bleke toet! Ik kan je dus moeilijk veel plezier toewensen, want ik kan me niet voorstellen dat het plezierig kan zijn, dan dus maar het beste!

  4. enjoy!!
    kus

  5. Oh lekker! Psst ‘heb zelfs een pasje van de zonnebank’ (bij iedere 13e keer mag je gratis) maar heb dat pasje nu ongeveer een jaar en mijn 13e keer is nog niet geweest(??) dus maak je over mij maar geen zorgen ;D . Kus

Geef een reactie

