B

pauw.jpg

Vol trots belde hij gisteravond: “Weet je papa, ik mag zaterdag afzwemmen voor B!”

 :) Daarna waren wij natuurlijk net zo trots: het mooie mannetje gaat (waarschijnlijk*) zaterdag zijn tweede zwemdiploma halen! En dat binnen twee maanden. JOEPIE!

Kus,

*Het afzwemmen is eigenlijk een soort formaliteit. Bij het proefzwemmen kijken ze wie het haalt en die mag dan afzwemmen. Ze laten kinderen natuurlijk niet graag tijdens het afzwemmen (met ouders, opa’s en oma’s) zakken. Het is dus vrijwel zeker dat hij het zaterdag haalt.

9 Reacties

  1. Gefeliciteerd kleine man! Jij kan mij nu leren onder water te zwemmen want ik heb alleen maar A…

  2. Oeh, was dat nou ook met kleren aan en onder water? Goed hoor!

  3. @ San – dat is zelfs al bij A! Deze keer moet hij ook borst/rug crowl en langer onder water, verder zwemmen over all.
    Ben benieuwd, zwaar hoor voor zo’n klein mannetje!

  4. Gefeliciteerd dan maar vast! :)

  5. alleen al dat tergend lange stuk onder water met je ogen open…
    pittig zwemmen is niet voor mij weggelegd. voor mij A-diploma sprong ik als eerste van de 50 kinderen in het water en eindigde als laatste. wat is het tegenovergestelde van een pauw…?

  6. @ gieling: een verstandig kind? ;) Ik ben ook geen waterrat en vooral niet met mijn hoofd onder water!

  7. Jeetje wat goed! Jullie zijn met recht trots! :)

  8. Ow wat goed hoor..
    Spannend…

  9. en of hij het gaat halen! stoere vent!!

Geef een reactie

