Uitbreiden

portfolio.gif

Vooral in het begin van het zelfstandig ondernemerschap is het zaak om een brede klantenkring op te bouwen. Daarmee maak je jezelf immers minder afhankelijk.

Daarom ben ik ook zo blij met de verschilldende opdrachten die ik voor verschillende mensen/bedrijven/organisties heb mogen doen. Ik blijf ondertussen aquisitie plegen en probeer ‘in the picture’ te blijven bij diverse mensen.

Vorige week kreeg ik de toezegging van een voor mij nieuwe klant: twee artikelen. En een andere nieuwe klant: graag samenwerken en waarschijnlijk één artikel. Vanochtend van nieuwe klant 3: een artikel.

Allemaal leuk, allemaal interessant en dus allemaal nieuw!

Mijn portfolio breidt zich uit. Mijn glimlach ook :)

Kus,

PS> euh ja.. de reeds volle agenda breidt dus ook uit, maar dat gaat nu eenmaal hand in hand ;)

7 Reacties

  1. Hee geweldig dat het zo goed gaat met je zaak!!
    Houden zo!!
    We zijn trots!! ;-)

  2. Geweldig joh, het was een goeie beslissing eigen baas te worden! Naar 1 van je klaten ga ik vanavond, de eerste van de 3 lessen op maken! Dat wordt flink zagen want ik wil een ring met sculprandje…(ik weet het, ik doe het mezelf aan).

  3. Goed man! Houden zo! Trots op je.

  4. Wauw, geweldig om zo lekker de vaart er in te hebben, en kunnen houden, als startende ondernemer!
    Vriend van me is ook sinds Januari begonnen en die is ook al zo druk in de weer, positief :)

  5. very proud en surrogaat-mams ;)
    enne.. laat die glimlach maar zitten waar die zit
    x!

  6. Laat 2007 maar een mega jaar voor je worden :-)

Geef een reactie

