Verslaafd

verslaafd.jpg

Sporten is verslavend. Je maakt tijdens de inspanning endorfine aan (hetzelfde genotshormoon dat vrijkomt bij een orgasme) en natuurlijk zorgt de adrenaline voor extra energie en een goed voldaan gevoel.

Gisteren heb ik heerlijk gespind – twee lessen achter elkaar. Ja, dat is zwaar, maar heel lekker. Bovendien moet ik nu natuurlijk een beetje extra trainen voor als ik zelf les ga geven, toch?

Vandaag zou ik één les doen (want morgen een afspraak met de groeplescoordinator om een les met haar mee te doen) om even mijn gedachte te verzetten.

Het was een superles. Vol gas, vol aandacht en heerlijke adrenaline door mijn bezwete lijf. Dus.. liet ik me met gemak overhalen door de instructeur die eigenlijk alleen maar vroeg: doe je er nog een les achteraan?

En nu? Zit ik met een zeer voldaan, maar moe lijf en een hoofd vol energie. Terwijl ik eigenlijk moet slapen, want ik moet morgen vroeg de deur uit voor een interview.. ;)

Addicted to sports? Ach.. er zijn ergere dingen om verslaafd aan te raken!

Kus,

11 Reacties

  1. lol! meiske toch, voel me er schuldig door. want ik heb net zitten snaaien op de bank:D

    good for you! goed tegenwicht in deze drukke tijden. toch?

  2. vin deze kleuren niet leuk eigenlijk.

  3. Internetten misschien? :-p
    Fijne dag!

    PS: met deze kleurnstelling heb ik geen idee waar ik de volgende letter aan het typen ben…

  4. ja, spinnen is echt heerlijk! ook mijn favoriete sport. Nadeel idd dat ik na die tijd altijd helemaal hyper ben, ik doe het dus alleen aan het begin van de avond. Anders slaap ik niet.

  5. hey sportfanatiekeling goed bezig zeg!! Doe je nog meer dan spinnen/fietsen op de sportschool??

    Ik wil ook gaan beginnen maar er is zoveel om uit te kiezen weet gewoon nog niet goed wat en vooral waar. Ga denk ik maar een aantal proef lessen doen merk ik het vanzelf.

    Ben het met Eric eens is idd wel lastig een reactie typen je ziet niet goed waar de cursor staat ……. …

  6. Nou inderdaad, je bent gewoon een fanatiekeling!

    Cath, ik vind het zo donker hier op je weblog?? Paula (justpaulienie) begon laatst in een gesprek over layouts nog over de jouwe, dat ze die zo mooi vond! Met jullie kat bovenin als Titel.

  7. *sluit zich aan bij de rest qua lay-out*

    Wel fanatiek hoor :D Ik doe het je iig niet na haha, ik prefereer sowieso het fietsen in de frisse buitenlicht wat meer..

  8. bijzonder @ all:

    gezwicht voor de comments over de vorige lay-out ;)
    Jullie zien het: ik ben nog zoekende.. deze is ook mooi, toch?

  9. Ik ga eerdaags weer van start met spinning… 2 uurtjes in de week, dus niet achter elkaar ;)

  10. @ bart: is eigenlijk ook verstandiger – voor de opbouw en het afvalgedeelte..
    Je kunt beter vaker sporten en korter, dan langer en minder vaak.

    Ik zit nu op vaak en lang LOL beetje overdreven

  11. Twee lessen achter elkaar, daar hoort toch zeker een orgasme bij, is het niet?

Geef een reactie

