De emmer

emmer.jpg

Mijn emmertje begint weer aardig vol te raken. Bestaande opdrachtgevers, nieuwe contacten, maar ook een hoop aquisitie en werk waar niet meteen een factuur voor gestuurd kan worden.

Tijd om mijn planning dus weer even goed in de gaten te houden. Moeilijk hoor.. om de juiste balans te vinden. Hoe precies factureer je je uren? Hoe dun is die grens tussen zakelijkheid en ‘niet mierenneukerig doen’?

Allemaal dingen in mijn hoofd die zorgen dat er andere dingen blijven liggen..

Kus,

10 Reacties

  1. Doe je voorzichtig? Het emmertje staat ook zo dicht bij het randje.

  2. Poe, lastige dingen hoor. Eigenlijk hetzelfde als waar Miek het laatst over haar log over had: welke prijs bepaal je voor het werk dat je doet?

  3. ease on down the road!

  4. het is niet niks allemaal, maar weet zeker dat het goedkomt. Blijf jij ook goed op jezelf passen?
    liefs!

  5. Wow, gaat erg hard zeg.. Goed hoor, maar zoals hierboven ook al mensen gezegd hebben: pas wel een beetje op jezelf hè? Neem af en toe ff lekker je rust, ok?

    Enneh.. Mooie skin heb je nu!! Ik hou eigenlijk helemaal niet van geel en oranje, maar ik vind dit écht heel mooi!

  6. Wow, gaat erg hard zeg.. Goed hoor, maar zoals hierboven ook al mensen gezegd hebben: pas wel een beetje op jezelf hè? Neem af en toe ff lekker je rust, ok?

    Enneh.. Mooie skin heb je nu!! Ik hou eigenlijk helemaal niet van geel en oranje, maar ik vind dit écht heel mooi!

    (P.S.: Sorry als deze reply er zo twee keer staat, maar ik kreeg een hele rare melding toen ik ‘m de eerste keer postte, dus ik doe ‘m nog maar een keer!)

  7. ik doe maar weer eens een poging, want het lukt me nooit om hier te reageren!!! En over die emmer: Je moet altijd zorgen voor een gat in de bodem, anders komt het niet goed!

  8. erg hippe nieuwe lay-out trouwens! :)
    kus!

  9. Zoek naar de juiste balans tussen werk en privé dan komt het wel goed.
    (Mooi strak lay outje weer trouwens, deze is mijn favoriet tot nu toe)

  10. Allemaal dingen in mijn hoofd die zorgen dat er andere dingen blijven liggen..

    Dat heb ik nou ook …alleen geen dingen van het werk ..mag dat meegeteld worden??? :-)

Geef een reactie

