Allerhande zaken

allerhande.jpg

Een echte weekenddag gehad vandaag. Vanochtend wezen fietsen in de sportschool. Ik heb geprobeerd om mijn spierpijn even uit de bovenbenen te fietsen. Die waren namelijk gevuld met beton nadat ik donderdag sinds lange tijd weer had hardgelopen. Het ging best goed, maar mijn benen vonden dit toch écht ander werk dan wat ik op de sportschool uitvoer.

Daarna lekker met Mars en de kleintjes naar de stad gegaan. We zijn op jacht geweest voor schoenen voor ons mannetje en goed geslaagd – dus San, weer een paar voor jou in de tas ;).  In de stad hebben we met zijn vieren gelucht in een lunchcafé wat de kinderen altijd heel bijzonder vinden – eten in een écht restaurant. Glunderend zaten ze aan hun DubbelFris om zich heen te kijken.

Eenmaal weer thuis zijn we op verzoek van de dame en heer nog even een stukje wezen fietsen. Tegen de wind in langs het kanaal – pfff – hebben we dus een frisse neus gehaald. Daarna nog even wat rommel en bladeren in de achtertuin opgeruimd – die is nu dus winterklaar LOL

Inmiddels liggen de kleintjes in bed en ga ik zo nog even aan het werk. Oh.. én Ginger Snaps bakken. Heerlijk! Iedereen is aan het lijnen ivm de goede voornemens, maar ik doe even niet mee hoor. Fiets het er van de week wel weer af.. ;)

Morgen staat een grote boswandeling nog op het programma en verder hangen we gewoon het gezin uit in huis!  Super toch? Is jullie weekend net zo lekker?

Kus,

11 Reacties

  1. Morgen een heerlijk dagje thuis. Rustig aan en wat studeren. Komen de tijd wel door ;-)

  2. Vandaag was heel leuk en morgen wordt net zo leuk. Eigenlijk heb ik gewoon een heel leuk leven (hahaha)

  3. Vandaag de stad en opruimen, schoonmaken, uitzoeken en inpakken. Morgen, schoonmaken, uitzoeken en inpakken. En dat nog wel een poosje denk ik.
    Daarom morgenavond toch maar naar de kroeg. Voor de broodnodige afwisseling.

  4. mijn zaterdag stond in het teken van een kater (gisteren erg gezellig feestje gehad) en morgen wordt het tijd om het volgende tentamen bij de lurven te grijpen.. helaas geen boswandeling voor mij… :(
    desalniettemin: veel plezier!
    kus!

  5. Ginger Snaps? Ik wist (voordat ik net even ging googlen) echt niet wat dat was.. Koekjes dus! Wat zal het lekker ruiken bij jullie in de keuken! Oh en een boswandeling.. mooi weer is het daar voor. Veel plezier!

  6. * kijkt even naar buiten *
    ben jaloers! zulk mooi weer! ga vanmiddag toch maar even een klein blokje om, frisse neus halen :)
    kus!

  7. Heerlijk zeg, wat klink jij supertevreden! Wij gaan vanmiddag naar een familiebijeenkomst van Rinke’s familie. Ik weet nog niet of ik er 100% zin in heb, had ook wel een beetje rond het huis willen blijven keutelen en lekker stuk wandelen. Doen we dan volgende week zondag maar!
    Zullen we er morgen ook een leuke dag van maken? Vind je het leuk als we even langskomen? Kunnen we die volle tas van je ophalen :) en kan ik je nog even persoonlijk bedanken voor die edelsmeedlessen!

  8. Dat klinkt als een ideaal weekend!
    Eigenlijk stond dit hele weekend in het teken van ‘school’ dus gisteravond met 2 vriendinnen naar de irish pub geweest! Vanmidag even bij een vriendin langs en vanavond komt bijnavriendje langs… gaat weer lekker! :)

  9. weekenden betekenen voor mij voetbalweddenschappen en zelf sporten. ik weet niet meer beter…

  10. Gezzelig weekend gehad dus :) dat is mooi…
    Ik ben vandaag de heledag binnen geweest!! ook al was het best lekker buiten met het zonnetje erbij..

    Kus paula

  11. ’t weekend was werken :-)

Geef een reactie

