Regenbanden

ster.gif

Commercials op radio en tv zijn duur. Als je een commercial voor een langere periode ‘boekt’ wordt het natuurlijk goedkoper. Dat carglass in de winter zijn commercials uitzendt, is logisch. Dat ze dit voor een periode van 3 of 4 maanden hebben geboekt ook.

Wat ik echter niet snap is dat ze niet even de moeite nemen om de commercial aan te passen. Natuurlijk kost dat geld en tijd, maar doorgaan met deze reclameboodschap getuigt niet echt van ‘verstand van zaken’..

Al sinds oktober waarschuwt een vriendelijke meneer op de radio iedereen voor de ‘aanhoudende koude temperaturen  en vorst in de winter die sterretjes in de ruit laten barsten’. 

In welke winter zitten zij?? Mijn winter heeft heerlijke temperaturen van boven de 13 graden en vooral heel veel regen. Ik zou als ik hen was maar eens gaan adverteren met regenbanden..

 Kus,

14 Reacties

  1. Haha lekker slim…
    Aanpassen zou idd een stuk beter zijn..

  2. LOL, je hebt gelijk ja. En zo denken er vast meer over.

  3. Ik ga gelijk Kwik-Fit bellen met deze gouden tip ;)

  4. Kijk nou maar uit want februari kan nog heel gemeen worden. :-))

  5. … en maart roert z’n staart. goede analyse. hoe vindingrijk sommige reclame ook is, het improviseren blijft een probleem. ben trouwens benieuwd of de globale opwarming betekent dat wij onze laatste elfstedentocht achter de rug hebben…

  6. @ Gieling: welnee.. dit is gewoon de golfbeweging van de natuur. Over een jaar of zeven á tien vriezen we hier weer gewoon weg. Begin maar vast met trainen ;)

  7. Hahahaha, dit was nou PRECIES wat ik dacht toen ik die radioreclame hoorde vanmorgen tijdens het ontbijt.

  8. Carglass heeft toch niks met banden?

  9. ik ben meer een kluner…

  10. Hallo,

    Leuk dat je reageerde op mijn bericht over avonddiensten. Ik probeerde terug te mailen, maar kreeg een foutmelding. Is je hotmailadres nog actief?

  11. @ vedat.. daar kon je wel eens gelijk in hebben! Nooit aan gedacht.. speciale regenruiten dan maar? ;)

  12. Ik baal zo van Carglass. gewoon 2 uur voor Jan L*L op ze zitten wachten en dan die irri reclames. Grrrr

Geef een reactie

