Eenmaal, andermaal…

mars.gif

Mars gaat commercieel :)

Dat deed hij natuurlijk al met zijn eigen vormgevingsbedrijfje, maar nu ook met het schilderen. Leuk, spannend en volgens mij een heel goede stap!

Het soort schilderijen dat je al op www.marsart.wordpress.com kunt bewonderen, zijn nu te koop! Althans, niet onze mooie Buus of de nieuwe abstracte aanwinsten, maar nieuwe – speciaal voor jou gemaakt!

Een mooi schilderij van je eigen huisdier? Een stukje kunst aan de muur in dat precies bij je interieurkleuren past? Op zoek naar een superorigineel kado voor een dierbare? Laat je e-mailadres achter bij marsart en je ontvangt per e-mail meer informatie.

Zeg het voort! ;)

Kus,

 <PS> sorry voor deze ronduit reclameboodschap, maar ik vind het zo leuk :)

8 Reacties

  1. Leuk, ga ik onthouden! en zal het doorgeven aan iedereen die het wil horen ;D

  2. ik geef em groot gelijk!
    ik ga strak ook even reclame maken, maar dan voor iemand anders.. sorry mars :)

  3. Ben je log een tijdje kwijt geweest. Leuk je weer gevonden te hebben.

  4. :) jeuh! go mars!
    vanmiddag geschilderd met de buurkindjes, en kindjes en mama’s helemaal enthousiast (mamas vooral omdat ze zelf niet hoefden, lol!)
    errug leuk.

  5. Spannend ….

  6. ik overweeg bijna speciaal voor zijn niet geringe schilderkunst een huisdier te nemen…

  7. Succes, Mars!

  8. Het is jouw log dus je mag zoveel reclame maken als je wilt ;-)
    Oja, de url van mijn log is gewijzigd…

Geef een reactie

