Yam Yam!

yamyam1.jpg

Met jaloezie kijk ik altijd naar series en films waarin ze met zo’n leuk aziatisch kartonnen bakje met stokjes eten. Ik weet dat je in het Westen des lands inmiddels ook van dat soort heerlijke afhaaltoko’s hebt, maar dat is toch echt nog iets te hoog gegrepen voor Drenthe ;)

Vandaar dat mijn hart harder ging kloppen toen ik ze in het vriesvak zag staan: de Yam Yam to go voor thuis. Nu zit manlief dus met een kartonnen bakje op de bank. Met stokjes geniet hij van zijn Pad Thai, terwijl mijn curry bijna klaar is.

Dat wordt smullen!!

Kus,

PS> ja, ik weet het: vers is nog veel lekkerder, maar laat mij nu even blij zijn met deze versie – best I can get at the moment!

15 Reacties

  1. geniet er maar fijn van :) van mij mag het en het is je van harte gegunt ;)
    kus!

  2. @ Neel: en het is al op! Een aanrader: lekker pittig en kruidig met kokos en citroengras mmmhhh

  3. citroengras??

  4. Welke supermarkt?? Ik heb van de zomer zo genoten van dat Thaise eten!!

  5. Oooh jaa! Hier om de hoek, bij ‘Het luikje’ . In Amsterdam hebben we trouwens ook weer zo’n tentje ondekt, heerlijk!

  6. Wat handig!!
    Eet smakelijk!!

  7. Het gemak dient de mens en als het dan nog plezierig is ook en lekker, wat wil je dan nog meer. Eet smakelijk.

  8. Waarom lees ik toch altijd Yab Yum?

  9. @ Wendy: bij Appie in het koelvak :)

    @Pascal: LOL euh.. waar het hart vol van is…?

  10. Geweldig! Nu moet ik alleen nog leren met stokjes te eten :S

  11. Ja met stokjes eten, dat moet ik dus nog leren!
    (toch nog een voornemen voor 2007!)

    Heb de stokjes al in huis, misschien ook maar eens naar het appievriesvak! (in Friesland is dit nl. volgens mij ook wat te hoog gegrepen ;))

  12. Jaaa wij hebben in amsterdam laats heerlijk gegeten uit ’n bakje alleen zonder stokkies haha !! Zelfs in apeldoorn hebben we er eentje zag ik laats. Dus het zal vast niet zo heeeel lang meer duren of in Drenthe verschijnen ze ook.

  13. ik buig diep voor dapper drent(h)e…

  14. als het lekker is … gewoon opeten en genieten mét of zonder stokjes erbij

    wat een raar land dat drenthe!

  15. Oh, dat lijkt me zo leuk! In Nijmegen zit een Wok2Go, volgens mij krijg je daar ook eten in bakjes. Die zaak zit trouwens ook in Enschede, maar dus nog niet in het Drentse land?

Geef een reactie

