Fiets ‘m d’r in..

rpm.jpg

‘Hoe kijk jij aan tegen het idee om instructeur te worden voor RPM?’ Huh? Ik.. euhh.. ja leuk!

Ik werd verrast door de vraag die de coördinator groepslessen me stelde toen ik laatst op de sportschool was. Maar wel leuk! Het staat allemaal nog in de kinderschoenen en wie weet wordt het helemaal niets, maar vanochtend heb ik mijn eerste ‘schaduwles’ meegefietst op het podium. Spannend, maar vooral een enorme energieboost! Al die fanatiekelingen die naar jou kijken voor het ‘voorbeeld’ en mijn fanatisme gebruiken voor hun eigen motivatie :)

Ik vond het dus leuk! De komende weken fiets ik af en toe eens mee op het podium (naast de instructeur). Als het bevalt (mij én de sportschool natuurlijk) dan ga ik wellicht de opleiding doen tot instructeur. Er zijn nu geen uren vrij, dus vaste uren krijg ik waarschijnlijk niet meteen, maar toch.. leuk hoor!

Kus,

11 Reacties

  1. Klinkt niet verkeerd… maarre… heb je daar nog tijd voor dan?

  2. Haha, wat leuk! Lef hoor, mij zul je er niet zien op het podiumpje ;D

  3. @ Eric..

    tja, dat was ook mijn grootste zorg, maar ja: nu zit ik die uren ook in de sportschool ;)

  4. Hey hey,,
    wel stoer,, ik zit zelf ook op fitness,, dan hebben ze ook wel eens van die lesse!! wel eens aan mee gedaan kan hetnauwelijks volhouden:D…
    hahaha erg he!!
    kus Paula

  5. @ paula:
    Nee hoor, heel normaal. Je bouwt het langzaam op en dan zul je zien (als je het circa 2x in de week doet) hoe je conditie omhoog vliegt! ;)

  6. leuk joh! Maareh, voor een taalpurist, jouw met een w erbij??? (lol)

  7. Sporten en sportschool, één van mijn ‘goede’ voornemens voor het komende jaar.Maar ik ben uitermate goed in verdringen …:-) Enne wij hebben ook een kat (de andere is weggelopen) en nee die maakt geen deuren open, wij zijn de portier. Maaaaaaaar..ze eet wel slagroom op … vreemd he?

  8. Zo hé! Wat goed van je!!!!

  9. @Mlle: euh.. ;)

    @ Nuance: slagroom is toch niet zo raar voor een kat? die van ons eet ook augurk (niet echt van harte), da’s wel vreemd! LOL

  10. Nieuwe van je blog is leuk!! Ik vond die andere toch iets te liefjes voor je.

  11. Nieuwe look, moet dat wezen…

Geef een reactie

