:)

robinhood.jpg

Wat een heerlijke dag gisteren! We hebben ondanks het druilerige weer flink geshopt. Meteen in het begin slaagden we allebei voor een spijkerbroek, waarna we eerst maar eens lekker zijn gaan lunchen bij de Bijenkorf. ’s middags vulden onze handen zich met nog meer tassen. Shirts, vest, stoer jack, joggingbroek, nieuwe voorraadpotten, cd Lauren Hill, dvd Little Britain en zelfs op het laatste moment tóch nog zwarte laarzen voor mij. Ik loop al weken te zoeken naar laarzen, maar kon ze nergens vinden. Laarzen in overvloed, maar er mankeerde overal wat aan – van pasvorm tot hak of het gebrek aan leren binnenkant. Gelukkig heb ik ze nu gevonden!

Omdat we tegen een uur of half acht toch écht wel een beetje ‘arm’ waren, stapten we uitgeput bij Robin Hood naar binnen. Wat een leuke tent! Heerlijk gegeten! Een lekkere afsluiter van een goede dag in Arnhem.

En nu? Hard aan het werk weer, want gisteren is er natuurlijk maar heel weinig aan het werk gedaan en ik heb een heel strenge baas… haahhaha

 Jullie vast een goed weekend!

Kus,

14 Reacties

  1. In Arnhem zijn wij van Robin Hood overgestapt naar Rubes… nog lekkerder ;-)

    Heel verstandig om Arnhem door de weeks aan te doen… in het weekend wil je daar niet zijn, tenzij je lekker wilt eten en drinken in de kroegjes.

  2. Heerlijk, ff lekker geld uitgeven (in de opruiming?). Altijd goed!

  3. Nijmegen is ook heel leuk!!

  4. zooow jij had dan ook wel erg veel nieuw spul nodig ;) werkse vandaag en een heel fijn weekeinde!
    kus!

  5. En zowaar nog goed geslaagd ook nog! Goed bezig Tica!

  6. @Marieke..

    aiii voel ik hier de eeuwige derbyneid tussen Arnhem en Nijmegen? ;)

  7. Hee Little Britain, leuk! Op de één of andere manier kom ik alleen maar mensen tegen die Little Britain hélemáál niet leuk vinden, maar ik vind het hélemáál geweldig! Jij dus ook!

  8. Ja, ik ken Arnhem nog uit mijn studententijd! Fantastisch, toen ik het plaatje van Robin Hood zag moest ik ineens denken aan leuke avondjes met vriendinnen…

  9. Geniet van je weekend.

  10. Klinkt goed! Fijn weekend!

  11. Je zou zo echt geloven dat je hélemaal niks meer in je kledingkast had hangen voor je bezoek aan Arnhem ;) Trek je je laarzen woensdag aan?

  12. Jajajajajajaja! Ik kan EINDELIJK weer reageren op je log!

  13. Nu ben ik wel erg benieuwd naar die laarzen. Hebben we het over leren laarzen? Zo ja, ik ben ook al heel erg lang op zoek, gefeliciteerd voor de overwinning! :)

  14. @Merel:
    Ja, heel mooi dun leer, waardoor je enkels mooi slank blijven. De bovenkant sluit niet helemaal aan (volgens mij officieel wel de bedoeling), maar ach.. dat neem ik maar voor lief.
    Mooie strakke hak en stijlvolle puntneus.
    Zal wel een keer een foto op het log zetten ;)

Geef een reactie

