Scheuren

blog.jpg

Ieder jaar preikt bij ons (jawel, op het toilet) de scheurkalender van Garfield. Vooral Mars is een liefhebber van deze rode kater, maar ook ik kan er smakelijk om lachen.

Dit jaar vroeg Mars dus ook voor Kerst een 2007 scheurkalender van zijn harige vriend. Ik vroeg er echter ook één: van mijn twee verige vrienden zonder broek: Fokke en Sukke. Gelukkig hebben we twee toiletten, waardoor het bij ons altijd lachen is in het kleinste kamertje.

Ik had vorig jaar trouwens het idee om eind januari (als al die kalenders voor een prikkie in de opruimingsbak liggen) een hele zooi verschillende te halen en die allemaal op te hangen. Een lekkere overkill. Is vorig jaar uiteindelijk niet gebeurd, misschien iets voor dit jaar?

Scheuren jullie?

Kus,

<P.S> Ik hou het voorlopig bij deze strakke lay-out. Voor sommige te kaal, maar ik zal het opfleuren met kelurrijke teksten. Goed? ;)

6 Reacties

  1. Hier hangt een yoga scheurkalender

  2. Heb er wel ooit eentje gehad, geen idee meer waarvan. Was wel iets met een strip geloof ik. Maar Fokke en Sukke vind ik ook helemaal geweldig!

  3. Jaaa Fokke en Sukke zijn coooooool!! Dit plaatje ook trouwens . ;-)
    Garfield vind ik ook gaaf hoor, zijn strip komt elke ochtend in mijn mailbox.
    Op mijn wc hamgt ook een scheurkalender en wel die van BNN, als lid en blogger daar, houd ik stug vol.. Hihi…

  4. de bnn kalender ligt er, maar we scheuren niet. misschien heb ik ‘m zelfs al wel weggegooid… wij hebben een omflapkalender, zodat alle gebeurtenissen bewaard blijven;-) en lachen, ach, wij zijn zelf zó grappig, HAHAHAHAHA!

  5. Scheuren op de pot? Ja, wc-papier en van de rest moet ik afblijven.

  6. Fokke en Sukke rulezzz.. Hangt ook bij mij op de wc!

Geef een reactie

