Huh?? Da’s goed nieuws ;)

scoop.jpg

Gisteravond zapte ik na het sporten nog wat rond en keek met verbazing naar de vooraankondiging dat Grey’s Anatomy weer zou beginnen op Net5.

Huh? Dat is toch nog maar net afgelopen? Zou het dan echt al weer beginnen? Ik heb het vandaag even gecheckt… JA!

Dus voor alle fans: vanaf a.s. maandag, elke maandagavond om 20.30 uur – Net5.

Het begint met een compilatieaflevering en dan de week daarop: seizoen III! Daar wordt je toch blij van op een regenachtige woensdag?!

Kus,

12 Reacties

  1. En sinds kort nu ook what about brian op net5 :)
    De enige zender op de publieke zenders na waar ik eigenlijk nog naar kijk!

  2. Misschien dat ik het dan toch eens ga zien, tot nog toe is het er nooit van gekomen.

  3. Ik heb het nog nooit gezien, maar wie weet gaat dat er dan nu toch ’s van komen.

  4. Ik probeer maar weer eens te reageren…

  5. Jaa geweldig he dat ze zo snel er weer zijn…
    Zo’n supergoede serie… En lekker kwijlen bij Dr.McDreamy…. ;-)

  6. ja goed he? en morgen: WIE IS DE MOL!!!!
    could life get any better????

    LOL, we zijn best erg hoor… KUS

  7. Hier zijn we ook weer helemaal happy. De mol in Thailand, waar wij afgelopen zomer geweest zijn en Greys weer terug.
    Heb je ze laatst niet gezien bij Oprah? Dat was zo leuk!!! De hele cast was er.

  8. Ik heb het nog nooit gezien, erg he??? Misschien toch maar eens inhaken dan….

  9. Ha, dat is leuk! Wil ik ook volgen (wat niet tegenwoordig?)! Ik heb de laatste aflevering van II gezien, toen dacht ik (niet wetende dat dit de laatste aflevering was) deze serie wil ik ook wel volgen!

  10. PS> wat betekend grijs of blauw in je weblogrijtje? ik zie dat bij meerdere blogs (oa nienke), maar begrijp het nog steeds niet??

  11. Op mijn vraag heb inmiddels antwoord. Beetje dom! haha. Ze verkleuren zodra ik ze eens heb aangeklikt.. (zucht..)

  12. @ Kel..

    LOL het duurde ook even bij mij voordat ik dat doorhad ;)

Geef een reactie

