Feest

taart.jpg

Het is even een log-loos tijdje hoor. Druk met de kleintjes, met genieten en vooral met niet te veel doen. Af en toe wat werk tussendoor, maar het meeste schuif ik voor me uit. Komt allemaal volgende week wel.

Gisteren zijn we naar mijn ouders gegaan. Daar zijn we wezen zwemmen in het ‘subtropisch zwemparadijs’ – LOL. Niets voor mij, maar de kleintjes vonden het helemaal te gek. De glijbaan, de wildwaterbaan, het buitenbad, de golven, de waterval, de stroomversnelling – allemaal helemaal super!

Daarna waren de versgebakken patatjes van opa heerlijk, maar ze vielen zowat aan tafel in slaap. Vanochtend was het meteen feest, want we konden opa (mijn vader dus) wakker zingen – die is jarig! We vermaken ons dus nog een dagje hier en dan vanavond na het eten naar huis.

Morgen de laatste dag van 2006 – tijd om vanavond mijn eindejaarsoverpeizing te doen.. ;)

 Jullie allemaal een heel goed einde van dit jaar én een nog beter begin van 2007!

Kus,

11 Reacties

  1. lieve cath, ik heb mijn overpeinzing reeds op mijn log gezet, voor mij was 2006 best wel een memorabel jaar, hopelijk ook voor jou.
    voor nu wil ik je een heel goed jaaruiteinde toewensen en hopelijk tot ziens in 2007.
    liefs!

  2. ik had net een reactie geplaatst maar die komt er niet te staan.. dus nogmaar eens
    lieve cath, ik heb mijn overpeinzing al reeds op mijn log staan, het was voor mij een memorabel jaar, 2006. Hopelijk voor jou ook. Ik hoop dat je een heel fijn jaarsuiteinde hebt en hopelijk tot ziens in 2007.
    Liefs!

  3. Wat een gezelligheid met de kleintjes erbij..
    Geeft niet hoor dat het ff wat rustiger hier op je log is.. Geniet maar lekker!!!
    Fijne jaarwisseling en op naar een goed, gezond en liefdevol 2007!!!

  4. Gefeliciteerd met je vader! En heerlijk hè, deze tijd van kalm aan doen en genieten!

  5. Goed dat je zo ontspant en geniet. Straks moet je er weer hard tegen aan, dus neem het er maar lekker van!! Goed uiteinde!!

  6. Daar ook al feest, bij ons ook. Gefeliciteerd!
    Fijne jaarwisseling!

  7. Het is net of al mijn reakties bij jou niet aankomen. Ik had toch al een reaktie op dit stukje gegeven?? In elk geval fijn dat je zo aan het genieten bent!

  8. Jij ook een goede jaarwisseling gewenst enne… die taart?

  9. gefeliciteerd met je vader!en suc6 met de overpeinzingen…..komt wel goed met jou dus peinzen mag en piekeren niet! geniet-ze!
    xx

  10. Gefeliciteerd! Was vast heel erg leuk om op deze manier te owrden gewekt :) Geniet lekker van je vakantie, ik wens jou, je lief en de kleintjes een topjaar in 2007 en een héél gezellig uiteinde :)

  11. fijne jaarswisseling meis!
    en hopelijk tot kijk in 2007!
    liefs!

Geef een reactie

