Kerstinkopen

kerstkado.jpg

Nog 4 dagen te gaan en dan vieren wij kerst met pakjesavond bij mijn ouders thuis. Hoogste tijd dus dat we vanmiddag even in de stad de kado’s gingen halen. Mars is bij één winkel meteen geslaagd, maar ik moet er nog wat kleine dingen bijhalen.

.

En natuurlijk de gedichten.. de regel is dat het minimaal 25 regels lang moet zijn. Aangezien ik veel schrijf, zou je denken dat ik zo’n gedicht zo uit de mouw schudt.. da’s dus niet zo ;)

.

Vanavond mijn ring afronden op de edelsmidcursus. Dat gedicht komt later wel..*

Hoe staat het met jullie voorbereidingen? 

 .

Kus,

.

PS> zo gaat het dus elk jaar: op het allerlaatste moment (vaak zelfs bij mijn ouder thuis) moeten de laatste regels bedacht en geprint worden. Hahahaha, we leren het nooit…

16 Reacties

  1. om het niet niet af te laten hangen van een lastminute-wonder, doe ik morgen hetzelfde als bijzonder!

  2. wij doen niet echt aan kerstfeest vieren.. op het vele eten na wat de tafel zal sieren.. ik heb daarentegen al wel 3keer zitten sinterklazen.. en mensen met mijn gedichten zitten verbazen.. :D
    hopelijk wil het jou nu ook lukken met dichten en geniet van al die blije gezichten ;)
    kus!

  3. Haha, dat heb ik óók: schrijven gaat prima, maar díchten… Wat een klus altijd.. Mijn voorbereidingen (gelukkig maar één pakje) zijn in volle gang, maar ik heb natuurlijk wel weer iets bedacht dat lekker lastig is.. Zo moet ik eigenlijk een sprinveer hebben (zo’n échte, grote.. Waat haal je zoiets in Godsnaam vandaan??), moet ik morgen foto’s ophalen die ik in het pakje ga verwerken en ik wilde idd ook nog iets moois opschrijven.. Maarja, het gaat me vást lukken hoor, en jou ook! Succes ermee ;)

  4. Ik heb Amsterdam gehad vandaag, nou niks hoor!
    Dus morgenavond koopavond hier met Paula kijken.

  5. Ondanks (of misschien wel juist) dat ik werk met kerst (late diensten) heb ik (ben ik) een kerstbrunch aan het organiseren, 1e kerstdag zijn we met zijn 8 ten, tweede kerstdag met zijn 6en.
    Morgen met ex afgesproken een deel van de cadeautjes te kopen en dan vrijdag met lief op pad, zaterdag boodschappen doen en halverwege de dag naar mijn halfzus om het haar te laten knippen. Huis opruimen … zondag bakken en braden en bedenken hoe het allemaal moet….
    goh wat ben ik druk, maar ik vinnnnnnnnnd het leuk!

  6. oeps naam vergeten in de drukte

  7. Pakjesavond is al geweest. Kerstaankopen doen begint morgenmiddag ;)

  8. Pakjesavond en gedichten met kerst? Ik zou compleet van slag raken en niet meer weten wat voor feest ik nou aan het vieren was…
    Voorbereidingen? Weinig tot niks. Alleen wat extra lekkere boodschappen. Dat is’t.

  9. @ allen:

    Ik klaag niet meer hoor! Jullie hebben het nog veel drukker, hahaha

    Ennuh: heeft iedereen wel gezien dat we een superdichter in ons midden hebben?

    Advies: ga naar Nelis, als het maken van een gedicht u te veel is!

    :)

  10. Wanneer krijgen we de ring te zien? :-)

  11. potverdikkie, dat mnoeten wij ook!

    maar met de vrienen hebben wij besloten tot stamppotten op 2e kerstdag! jippie!

  12. :D haha dus..
    kus!

  13. Jij hebt in elk geval al een geweldig kerstcadeau voor jezelf gemaakt!! Jammer dat ik het gisteren niet af kon krijgen, wel leuk dat ik nu een keer bij Su langs mag in de vakantie!

  14. hee als je gedichthulp moet hebben dan weet je me te vinden he?! x

  15. oooooh die footoooooooo, geweldig!
    fijne feestdagen alvast :)

  16. He, heb je deze foto soms ook naar een kerstkiekjeswedstrijd opgestuurd????

Geef een reactie

