Just as I imagined..

nijlpaard.jpg

Deze week is meer zoals ik het me voor had gesteld, voordat ik voor mezelf ging beginnen. Wel genoeg te doen, maar niet overdreven druk. Tijd om te sporten, een keer een uurtje op de bank met een boek, de hond uitlaten in het bos. Die tijd overdag haal ik ’s avonds wel weer in, maar het is ten minste niet meer van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat. Interviews vanuit huis en op locatie. Schrijven, redigeren en meedenken over concepten. Wat een heerlijke baan!

.

Vanmiddag gaat de computer ook uit, want om 14.30 kunnen we de kleintjes halen. We rijden door naar Emmen voor de dierentuin en daarna de Burger King. Lekker genieten met zijn viertjes. Een heerlijk begin van het weekend :)

.

Verder van het weekend (nog) niets op de planning. Besef dat we de rust eigenlijk allevier wel kunnen gebruiken. Aan de andere kant: het is wel Dickens Festival in Deventer. Da’s natuurlijk ook wel errug leuk.. ach we zien wel of we er zin in hebben. Het is wel weer een eindje in de auto.

.

Jullie in ieder geval een heel goed weekend! Wij gaan naar de nijlpaarden!

.

Kus,

« »

17 Reacties

  1. Ah gezellig dat de kids er weer zijn!
    Heel veel plezier in de dierentuin en een heel fijn weekend!!

  2. heel erg veel plezier!
    x!

  3. dickens, dara ben ik in al die jaren dat we er woonden niet eens geweest! het is er allemachtig drok altied. vandaar.
    maar t lijkt me ook superleuk hoor!

    xx heb je de nijlpaarden de groeten gedaan? :D

  4. Ben dol op dierentuinen! was het leuk?

    Fijn weekend!

  5. Oooohw, het Dickens Festival in Deventer! Geweldig. In de beginjaren daarvan, toen het nog echt knus was, en er niet duizenden mensen door die straatjes wilden dringen, ben ik daar vaak geweest.
    Ik hoop dat het nog steeds de sfeer van toen uitstraald!! Veel plezier!

  6. Eigenlijk zou het ook een beetje moeten gaan sneeuwen, gewoon ..voor het sfeertje..gun het jullie, have fun!

  7. Veel plezier allemaal! En neem een pinguïn voor ons mee, als dat lukt*! ;)

    *) Sorry, standaard dierentuinengrapje hier thuis. Paul had ooit een vriend, wier zusje toen ze klein waren eens een pinguïn mee had genomen uit de dierentuin. Ze hadden toen een pinguïnrots daro die niet zo goed was afgezet en eenmaal op weg terug naar huis zei het kind in de auto “Nou, ik heb lekker een pinguïn in mijn rugtas.”

    Het arme kind werd natuurlijk niet geloofd, tót ze ‘m er écht uithaalde! Zit je dan, met zo’n beest in de auto terwijl de dierentuin al dicht is.. De volgende dag hebben ze ‘m weer netjes teruggebracht :P Briljant verhaal ;)

  8. @Annibal… dat vertelde Paul er vorige week niet bij… hilarisch.

    @Bijzonder… genieten jullie maar lekker misschien dat het geluid van een nijlpaard (?) je laat herinneren aan fantatstische middagen!

  9. Het is te hopen, dat je de lucht van de nijlpaarden niet meer in je neus hebt bij Burger King. Eet smakelijk. :)

  10. Veel plezier en fijn weekend! :)

  11. Emmen, leuk. Herhaling van het bezoekje een paar maandjes geleden dat een beetje in het water was gevallen? (toen was ik er ook ;)).

    Emmen – de houten dieren dan, want die zijn toch van hun sokkel gehaald?

    Fijn weekend!

  12. test

  13. Kan ik nu reageren, het lijkt er wel op…

  14. Maar als ik mijn eigen website invul lukt het weer niet :( Anyway, ik kan eindelijk weer wat kwijt :)

  15. zelfs een nijlpaard begrijpt niet hoe je hier moet reageren :)

  16. @ Robert/Gieling en de rest van de BNN-ers..

    Het lijkt erop dat WordPress mijn vervloeking van BNN (toen ik me hier aanmelden) heel serieus heeft genomen. Ze blokken volgens mij alle reacties die een link hebben naar de BNN sites ;)
    Sorry – graag reageren zonder jullie websites. Ik zal je bij de links zetten!

  17. ik denk dat ik maar bij jou kom solliciteren!:-))

Geef een reactie

