Time flies..

.. when you are dealing with your life! Wat is de tijd dit jaar ontzettend snel gegaan! Een jaar vol veranderingen, spannende dingen en betekenisvolle gebeurtenissen. Een jaar van een nieuw log (twee zelfs, hahaha) en van nieuwe logmensen, maar vooral ook van ‘vaste’ logvrienden. Voor alle lezers van mijn log: gebruik Kerst als mooie afsluiter van 2006 en maak iets moois van 2007!

.
kerst_flo
.

KerstKus,

PS> iets heel anders: www.marsart.wordpress.com heeft weer een nieuw doek – mooi!

10 Reacties

  1. Haha, grappig plaatje :) Jij ook alvast fijne feestdagen en een 2007 om van te dromen hoor :) Hebben jullie de kerstplannen al rond?

  2. Is dit alweer je laatste logje van dit jaar?

  3. Jaaa het jaar is zeker snel gegaan….
    Het weblog gaf heel veel hoogtepunten dit jaar.
    Jij ook alvast hele fijne kerstdagen en een top 2007!

  4. Het lijkt wel steeds sneller te gaan vind je ook niet zo’n jaar? Jullie ook fijne feestdagen en op naar een gelukkig 2007!!

  5. Ik wens ook jou en je gezinnetje hele fijne kerstdagen en vooral een heel goed 2007!

  6. Jullie ook natuurlijk… onze (digitale)kerstkaart is nog in de maak en zal ik tzt nog publiceren op mijn logje.

  7. Ik ben ook veel te druk, niet eens de tijd genomen afgelopen paar weken om je log te lezen!! Foei van mij! Hoop dat alles goed met je blijft gaan in 2007, maar die wens spreek ik later deze maand nog wel eens uit :-)

    Liefs!

  8. @ erica: nee hoor, wees maar niet bang. Dit is gewoon de digitale kerstwens voor jullie :D

  9. mijn digitale kerstwens is ook nog in de maak :)
    maarre.. alvast heel erg bedankt voor de jouwe..
    dikke knuff en kus!

  10. Dankjewel! Dat is lief. Ik wens jullie precies hetzelfde! Op naar 2007! ( mét sneeuw ;-) )

Geef een reactie

