365 dagen Kitsch Kitchen

kitsch.jpg

Ik ben laat dit jaar, maar dat ligt gewoon echt aan tijdgebrek. Normaal denk ik in oktober al na over mijn ‘volgende agenda’.

Na diverse succesagenda’s, waaronder vorig jaar een superstoere van Kitsch Kitchen, is het in 2007 tijd voor iets anders: 365 dagen Kitsch namelijk :)

.

Volgens mij ben ik zeker niet de enige logger in ons midden, maar vanaf januari schrijf ik heel stoer in de ‘gewone’ KitschKitchen agenda. Wederom door tijdgebrek heb ik ‘m heel saai besteld via het internet bij www.brinn.nl (erg leuk). Het plaatje kan ik niet hier laten zien, maar als je echt wil: op de brinnsite bij ‘zoeken’ het woord agenda invullen en dan scrollen naar nummer 44.

.

Ik vind ‘m helemaal stoer en hoop dat ie heeeeeeel snel hier bezorgd wordt door een meneer in een oranje pakje!

.

Kus,

6 Reacties

  1. Hee, ik heb voor 2006 44 gehad maar dan de kleuren omgedraaid (rode kaft, paars zakje) met een ovaal lijstje).
    Dit jaar heb ik 12. Heul fijne agenda’s. Lekker groot enzo.

  2. ahum, oranje met zwart he ;)
    kus!

  3. Altijd leuk op zoek naar een nieuwe agenda!
    Hopenlijk komt tie vol te staan met afspraken en opdrachten met nieuwe en bestaande klanten!

  4. mijn laatste schoolagenda was een lerarenagenda… achterin hield ik daarin alle europese voetbalcompetities bij. deed ik toch nog iets nuttigs tijdens de les :)

  5. @gieling: LOL, heb jij nu geen agenda meer dan? Of doe je het digitaal?

  6. Nuance krijgt ieder jaar (zo ongeveer) een agenda waar ze niets mee doet. Zij doet alles op papiertjes schrijven, of slaat op in het geheugen (beetje alzheimer is haar niet vreemd). Ze heeft immer de intentie alle afspraken op te schrijven, haar rooster neer te kalken (is wel zo handig) maar ergens is ze de agenda altijd kwijt. Misschien is ze wel gewoon geen control freak en denkt ze wat ik wil onthouden onthou ik wel (en dat is zeker een waarheid)en wat ik niet onthou is kennelijk voor mij niet zo belangrijk.

    Maaaaaaaaaaaaaaar dit nieuwe jaar ..goede intenties ..nuance gaat eens kijken bij de boekhandel … een leuke lieve agenda met ingebouwd fluitje … niet al te duur en niet al te groot ..te klein kan ook weer niet ivm terugvinden en kippig kijken

    Zucht

Geef een reactie

