Lekker

pak_cmel_reg.gif

Mijn voldane gevoel zet zich nog even voort hoor! Vrijdagavond was ontzettend gezellig. Heerlijk gegeten (vond ik en gelukkig ook mijn tafelgenoten) en lekker bijgekletst. Omdat er toch ook nog wel wat werk gedaan moest worden, maar ik ook wel een beetje ‘weekend’ wilde, ben ik het hele weekend niet wezen sporten. In plaats daarvan heb ik een beetje uitgeslapen – heerlijk.

.

Gisteren naar Meppel geweest om wat dingen te halen in de stad (niet geslaagd overigens voor schoenen voor Mars, noch voor een agenda voor mij), daar ’s middags geluncht en even langs zwager en schone zus gereden. Gezellig hoor :) Op de terugweg nog even gauw een boodschap voor heerlijk zelfgemaakte kippensoep…

.

Gisteravond en vanochtend aan het werk geweest en vanmiddag lekker het bos in. Wat een heerlijk weer!

Nu dus weer achter de computer, maar mét een kop warme chocomelk en een groot stuk speculaas. Kijk, zo is werken helemaal niet zo erg, hahhaha

.

Oh.. en de kerstspullen zijn van zolder! Nog geen kerstboom in huis, maar al wel een heleboel ballen :)

.

Kus,

8 Reacties

  1. Ik had jullie tegen kunnen komen dus! Heb ook lekker door de stad gezworven met de jongens. En nu ga ik aan tafel: tijd voor een qualitytime diner voor 2!

  2. Wij hebben ook genoten op het strand van Kijkduin… en daarna chocomel met extra veel slagroom ;)Leuk om een nieuwe weblogger (Vedat) te ontmoeten en natuurlijk de bekende gezichten. Hopelijk zijn jullie de volgende keer ook weer van de partij!

  3. Schone zus en zwager wonen volgens mij bij vrienden van ons in de straat. Laatst sprak ik haar en zij vertelde dus over de logjes en dat jij haar schoonzus bent. Grappig dat de wereld zo klein is!!

  4. kerstbomen hebben tenminste ballen zou mijn licht feministische vriendinnetje zeggen…

  5. @ bart: leuk dat het zo lekker was :)

    @wendy: grappig hoor, de wereld is idd klein! (Meppel trouwens ook, LOL)

    @ gieling: zo is het maar net!

  6. Ja wat was het weer lekker he!!
    Op het strand waaide het alleen vast wat meer dan in het bos… ;-)
    X.

  7. nee, chocolademelk vind ik écht vies. doe mij maar thee ;)

  8. Chocomel… de enige échte van Nutricia (Sweet Lake City!)
    Benieuwd naar de volgende weblogs.bnn.nl/fuuuuuccckkkk, web-log, punt.nl danwel wordpress.com meeting :-)

Geef een reactie

