Voldaan gevoel

voldaan.gif

Het is vrijdagmiddag, bijna half drie en ik heb een zeer voldaan gevoel. Ik heb deze week ongelooflijk veel werk verzet :) Ik lig redelijk op schema met de deadlines, hoewel ik echt nog wel aan het werk moet dit weekend, is het niet het hele weekend.

.

Verder hebben we vanochtend als twee razende rudolfs door het huis gezoefd met de stofzuiger en de dweil. Heerlijk – alles weer schoon (was ook wel weer écht nodig).

.

Vanavond komen vrienden eten. Gisteravond al de boodschappen gedaan, dus dat scheelt ook. We beginnen vanavond met tijgergarnalen, in een oosterse marinade gebakken, op een bedje van Rucola sla. Daarna hebben we kip uit de oven met ui, aardappels in schil en kummel. Verse boontjes als bijgerecht. Het toetje is schaamteloos makkelijk: een cornetto ;)

.

Voel me goed, voel me trots en heb zin in het weekend!

.

Kus

13 Reacties

  1. Dat word smullen! Lekker vooruitzicht!
    Fijn weekend! X

  2. He dat logo is van dat restaurant wat bij “restaurant makeover” was… Geinig!
    Heelijk als het huis weer helemaal schoon is…
    Eet smakelijk vanavond. Fijn weekend!

  3. Erica kan eindelijk weer reageren hier! Ik heb haar geadviseerd ;-) : misschien zonder je i-net log-adres een reactie schrijven?
    En ja! het lukt.

  4. Ja lekker, genieten maar weer Cath.

  5. :) goedzo meis, geniet van het weekeinde!
    xxx

  6. hmmmm, kummel? wat is dat?? die kip wil ik ook wel eens proberen, volgens mij heb je ’t er wel eens over gehad!

    fijn weekend, kus!

  7. Lekkere maaltijd :-)
    Fijn weekend!

  8. @ Miek: jullie zijn hierbij uitgenodigd. Het was gisteren een zeer geslaagd maal: leek wel kerst LOL

    Kummel is trouwens een andere naam voor Karwijzaad, ken je dat wel?

  9. de naam wel, kan me er geen smaak bij voorstellen. maar geloof wel dat t lekker is;-) wanneer? LOL

  10. Alles onder controle in huize Bijzonder en nog teverdenheid alom ook! Fijn!

  11. Lekker! In meer dan één opzicht ;) Fijn he, een schoon huis en vooruitzicht op gezelligheid? En dan ook nog eens op schema met je deadlines, helemaal top :)

    Geniet van de rest van je weekend!

  12. Lekker gegeten?? Geniet van je weekend!!

  13. Das nou toevallig… Ik ken dat logo ook! Sterker nog, dat logo is van mijn restaurant! Als ik mij niet vergis is het onrechtmatig gebruik maken van logo’s verboden… Maar ja een beetje extra reclame is natuurlijk ook wel leuk. Zeker door mensen die zelf liefde voor koken hebben.

    Veel kook plezier, en voor ideetjes kun je natuurlijk altijd even kijken op m’n website. Bovendien krijgen we in januari alweer een nieuwe kaart!

    Groet, Daan

Geef een reactie

