Eindelijk! Kerstgevoel

last-christmas.jpg

Het warme weer, de drukke agenda.. ik weet niet wat het is, maar ik had nog niet bepaald een kerstgevoel. Toen we vorig weekend bij mijn ouders weggingen, zei mijn vader ‘Nou, tot Kerst waarschijnlijk?’. ‘Toch wel eerder?!’, zei ik verbaasd, maar in de auto begon ik te rekenen – het is nog maar drie weken.. HUH?

.

Zit ik net niets vermoedend achter de computer, komt in één klap het kerstgevoel binnen :D De reden?? ‘Last Christmas’ werd gestart op de radio.

.

Laat dat nou mijn ULTIEME kerstgevoelplaat zijn! Heerlijk!

Hebben jullie ook zo’n kerstplaat?

.

Kus,

6 Reacties

  1. hahah nou ik had m altijd in tsjechie wanneer het begon te sneeuwen, en dan prompt winter wonderland horen, die blijft dan de hele dag in je hoofd hangen als je lekker door de sneeuw loopt te stampen hihi.
    wat een nummer he, vreselijk eigenlijk…..ggggg

  2. Over 3 weken al??? Potjandoppie, dan moet het toch wel res wat kouder worden want het lijkt nu in de verste verte niet op kerst.

    Mijn liefste kerstliedje is die van Fay Lofsky.

  3. Mariah Carey natuurlijk, lekker cliché ;-)
    Ik heb de kestcd van Mariah Carey gehad van Erica (ladylonglegs – bnn) dus ik vermaak me wel! :) X

  4. Ik vier over een week nog een keer Sinterklaas, dus het kerstgevoel is er nog niet. Maar dat komt vast wel als ik de boom ga optuigen enzo, want dat wordt vast a.s. weekend ongeveer…

  5. Oh jee, als ik mijn ultieme kerstplaat ga noemen denk ik, dat de meeste mensen die het lezen zich serieus af gaan vragen of ik misschien een satanist ben die maandelijks puppy’s offert aan Lucifer..

    Mijn ultieme kerst-muziekje is ‘Jesus Christ.. Sodomized’ van Marduk. Maar wellicht kan ik aan de dwangbuis ontsnappen wanneer ik erbij zeg dat dit is ontstaan uit een grap tussen mij en mijn broertje?

  6. @ annibal: euh.. ken ik helemaal niet, dus ik veroordeel je helemaal niet hoor ;)

Geef een reactie

