Werkmuziek

classicfm_logo.gif

’s Ochtends staat de radio (via de laptop) op 538 voor Evers staat op. Vanaf 10 uur is het wisselend (momenteel Classic FM, erg lekker tijdens het werk!). Om twaalf uur schakel ik over naar 3FM voor Claudia d’r op en na twee uur wisselt het weer. De ene keer shuffle ik door iTunes, de andere keer staat er een radioshow op de achtergrond. Mijn laatste ‘vaste date’ is met Ruud de Wild om vier uur.  

Welke muziek luister jij het liefst als je aan het werk bent?? Of hou je helemaal niet van muziek om je heen?

.

Kus,

11 Reacties

  1. ik zou niet zonder muziek kunnen, nu in de UB zit ik met een koptelefoon op en via nederlandfm.nl zit ik op 3fm.. als er geen leuk nummer op is switch ik over naar jazz fm ofzo..
    x

  2. in de woonkamer altijd radio3, soms radio 2, boven bijna nooit meer. suf hè?
    gisteravond kreeg ik van mn paps corinne bailey rae weer terug, dus straks een cdtje!
    :D

  3. 3FM. Eigenlijk alleen maar. Alleen als Sander de Heer er op is zet ik hem uit. En de weekendprogrammering vind ik ook helemaal niks.

  4. Ik was even bang dat mijn grote vriend er niet bij zou zitten, maar toch wel.. als laatste ;-D , RUUD NATUURLIJK! en daarvoor luister ik nu KerstMuziek

    You better watch out
    You better not cry
    You better not pout
    I’m telling you why

    Santa Claus is comin’ to town
    Santa Claus is comin’ to town
    Santa Claus is comin’ to town !

  5. sorry hoor, ik liet me even gaan :P

  6. @ Kel.. heerlijk juist!
    Heb nog helemaal geen kerstgevoel :(

  7. Ik heb over het algemeen ook altijd 538 opstaan. Het gaat me meer om wat achtergrond geluid dan de muziek als ik aan het werk ben, en als de muziek echt bagger is op de radio dan zet ik gewoon een cd-tje op…

  8. tijdens een tussenlanding op ijsland, was er in de hotelkamer een zender: iets met mtv classic. allemaal klassieke (opera/instrumental, etc) songs verpakt in een moderne clip. was te prachtig voor woorden.

  9. Op mijn erk staat vaak Arrow Rock aan, of anders de pc met eigen muziekjes. Mijn eigen voorkeur gaat meer richting Kink FM, hoewel die ook vaak programma’s hebben die ik helemaal niets vind. Eigenlijk word ik het gelukkigst van mijn eigen mp3-verzameling in de shuffle, en dan lekker meeblèren ;)

  10. Ja duh op het werk natuurlijk geen radio. In de klas zeker. Nee soms tijdens het knutselen, tekenen, vrij spelen een CD van één van de kids zelf (meestal niet om aan te horen).
    Zodra ze weg zijn en ik dus ga nakijken of whatever, dan radio 3 of straks radio 2 (top 2000) op.

  11. De ochtend begint met radio 2 op de wekkerradio. Dat komt voornamelijk omdat 3 niet te ontvangen is op die wekker. Eenmaal beneden gaat 3FM aan. Giel doordeweeks en Sander de Heer (waar wij dus wel naar luisteren). En daar blijft het meestal bij. Soms een dagje Kink FM. Als ik les geef kan ik niet naar de radio luisteren natuurlijk. En ben ik voor mezelf aan het werken (ontwerpen, naaien, wat dan ook) da luister ik soms naar 3FM, meestal naar cd’s. Die als ik eenmaal lekker aan het werk ben vaak 10 keer op repeat gaan, omdat die muziek dan bij het werk hoort.

Geef een reactie

