Zoetekauw?

hartig.gif

Ben jij een zoetekauw of grijp je sneller naar iets hartigs??

Ik ben het eigenlijk allebei, hahahaha Soms kan ik heel er zin hebben in iets zoets, soms juist in iets hartigs.. maar als ik echt moest kiezen tussen chocola en aanverwanten of chips en aanverwanten, koos ik toch voor de laatste categorie.

.

Vanmiddag liep ik tegen het nieuwe product Sultana Hartig aan. Dat is nu echt een product waarvan je denkt: dat ze dat niet eerder hebben gedaan!

.

Italiaanse kruiden & Kaas en Tomaat & Kaas heb ik reeds geproefd – echt een lekker hartig tussendoortje! De andere variant (Mexicaanse kruiden) zag ik net voor het eerst op de site van Sultana. Van de week maar eens halen ;)

.

Kus,

11 Reacties

  1. jaaaaaaa, die ken ik ook. heerlijk! ben ook allebei, maar neig idd ook emer naar de hartige snacks. hmm:D

  2. Paul is er ook helemaal weg van inderdaad :) Ik ben zelf meer een zoetekauw, met name chocola, slagroom en marsepein zijn niet veilig wanneer ik in de buurt ben.. En hoe is het nu verder? Weer een beetje bijgetrokken?

  3. ik vind de afwisseling erg lekker. Na het warme eten (hartig) heb ik áltijd zin in zoet. Als ik dan zoet heb gehad, heb ik zin in hartig (chips). Zo wissel ik ook zoet en hartig altijd af op mijn boterhammen.
    (ik geef trouwens niet altíjd toe aan bovenstaande behoefden hoor…)

  4. @ annibal:
    ja hoor, blijft voorlopig gewoon druk, dus daar moet mijn lijf ook een beetje aan wennen. En ik moet goed in dit nieuwe ritme komen waarbij je een hoop meer uren draait. Dacht altijd dat ik al een workaholic was, maar toch valt het nu soms nog tegen. ;)

  5. Ik sluit aan bij Annibal. Haar keuze bevalt me wel :-)
    Maar af en toe wat hartigs, een heerlijke Stolwijker bijvoorbeeld, gaat er ook wel in.
    Alvast een mijn weekend, het mijn is begonnen!

  6. Ja, lekker die sultana! Eigenlijk weet ik niet of ik nou meer voor zoet of hartig ben. Chips hebben we niet vaak in huis, koekjes dan weer wel. Op het moment nergens veel zin in. Zo lekker gewerkt gisteravond, maar ’s nachts ging het hartstikke mis: buik finaal overstuur. Dus ben ik vandaag thuis geweest, bijna de hele dag geslapen en morgen ben ik ook nog thuis besloot school voor mij. Als het aan mij had gelegen was ik denk ik wel weer gegaan, al is het nog niet over, maar dit is wel even heel fijn. Bij komen!

  7. geen fan van tussendoortjes maar wel van pittig en hartig, mag dat ook?

  8. Geen fan van Sultana Hartig, maar wel van hartige snacks. En zoete. Eigenlijk van alle snacks (da’s ook wel te zien ;-)).

  9. Ja definitely hartig en die Sultana’s zijn heerlijk!!

  10. hé die had Loui (vriendin van mij) laatst, en ze wou zo graag dat ik even ging proeven. Maar ik wou niet, geen trek.
    Zal ze binnekort toch eens halen dan. X

  11. Oh en : Definitely hartig !
    (Ook al werk ik in de snoepjeswinkel ;D)

Geef een reactie

