Wit om de neus

witneus.jpg

Vanochtend schrok ik van mijn eigen spiegelbeeld. Beetje wit om de neus… Nou voelde ik me ook zo, dus dat klopt wel.

Gisteren was ik de hele dag in Zeeland voor vergaderingen (6.45 uur weg, 23.30 uur thuis) en dat was naast heel leuk en nuttig, vooral ook vermoeiend! Ik had bedacht dat ik dan woensdagochtend een beetje zou uitslapen.

.

Helaas kwam er weer een hoop werk mee terug naar Drenthe uit de vergadering gisteren. Waaronder een telefonische afspraak om 9.00 uur (die ik ook nog voor moest bereiden). Daarna een interview gehouden, meest urgente mail beantwoord, teksten gecorrigeerd en een planning gemaakt.

.

Vanavond is er weer edelsmeden. Er liggen bergen werk. Ik ben moe en heb hoofdpijn. Helaas is het met tijd hetzelfde als met geld: je kunt het maar één keer gebruiken.

.

Maar zonder energie begin ik niets. Daarom ga ik nu even een uurtje liggen met wat ibuprofen. Even kijken of ik weer wat meer kleur in mijn gezicht kan krijgen. Vanmiddag zien we wel weer verder hoe het met de plannning staat!

.

Kus,

13 Reacties

  1. Hé mede-te harde werkster! Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt. En ik hoop dat ik het dit keer de hele les volhoud en niet halverwege af moet haken wegens oververmoeidheid. ’t Is me wat met ons…

  2. Jij hebt ook grenzen hè? Ga niet te ver!

  3. Hé harde werkster! ,gaat goed he? Denk je ook een beetje om jezelf! X

  4. Moeilijk he? Om te kiezen: werken of slapen/rusten. Ik ken het. Wel tof dat je zoveel werk hebt.
    Ik kies meestal toch voor het werk, omdat ik niet kán liggen als ik teveel werk heb (onrust), maar de keren dat ik het doe voel ik me wel veel beter en verzet ik meer werk (met een beter humeur) dan ik anders gedaan had. MAar lastig blijft het.

  5. aargh! Ik krijg mijn reactie niet geplaatst! Maar ik wou maar zeggen dat je van rust meer energie krijgt en daardoor meer doet dan je gedaan zou hebben als je de rust niet had genomen! (En dat zeg ik ook heeeeeel vaak tegen mezelf:-)))))))))

  6. idd, niet te hard werken, en hopelijk wordt je niet ziek net als de rest van nederland.

    beterschapjes

  7. dat heb je met zoveel aangekweekte spiermassa. alles staat onder spanning. ontspannen, madame!!

  8. Kop op meid. Je moet natuurlijk wel op tijd je rust nemen. Doe je dat niet, dan ben je straks verplicht in ruste….
    Gisterenavond nog wat ontspanning gehad? Ik sprak trouwens je schoonzusje gisteren. Grappig!!!

  9. Hopelijk gaat het vandaag wat beter met je…

  10. Aarg! Ik heb gisteren wel zes keer geprobeerd om een reactie te tiepen. Het lukte niet, terwijl ik na een tijd zelfs de melding kreeg dat “deze reactie al geplaatst was”.
    ff kijken of het nu wel wil.

  11. Greetings!..
    big blonde pizza sausage big carson pizza sausage

Geef een reactie

