Things-to-do-lijstjes

thingstodo.jpg 

Ik heb weinig gelogd en nog minder andere logs bekeken de laatste dagen. Wat ik wel heb gedaan?

*beetje orde scheppen in mijn administratie

*interviews afnemen

*interviews uitwerken

*eindredactie doen voor een communicatieproject

*sporten

*plannen van komende uitgave magazine

*introductiemail rondsturen naar circa 1000 adressen (!)

*rapportgesprekken gehad op school van de kleintjes

*klein beetje slapen

*Heeeeeeeel veel mailtjes opschonen, beantwoorden en deleten

*af en toe eten

*afspraken maken

*telefoongesprekken voeren

*aquisitie plegen

*teksten vertalen

*blij ons kleine mannetje feliciteren – die mag zaterdag afzwemmen!

*cursus afzeggen

*stemmen

*eerste facturen sturen (Joeghooeeee!)

*boekhouding creeën

*heel laat nog de opgenomen ‘Grey’s Anatomy’ kijken

*veeeeeeeeeeeeeeeel thee drinken

 .

En dan begint het lijstje eigenlijk weer van voor af aan!

.

Dus.. voorlopig log ik waarschijnlijk iets minder ;)

.

Kus,

7 Reacties

  1. Zolang je af en toe nog wel even langskomt vind ik het prima hoor ;-)

  2. wat een allemachtig goed teken cath!
    ben zo blij voor je dat je een vliegende start maakt. you rule!

    dikke kus, tot zondag. :D

  3. daar was je al! Syll keek in de flits dus daarom heeft ze een rood oogje. Maar normaal heeft ze helderblauwe schele ogen ;) (siamees, haar zus ook maar die is niet scheel)

  4. Hey, kijk, je bent in elk geval aan een aantal dingen toegekomen waar je eigenlijk al amper aan toekwam, goed hoor :) Geweldig!! En gefeliciteerd met het diploma-zwemmen, leuk voor hem! Gaat het om zijn A?

  5. Die things-to-do boekje zag ik van de week al eerder. Mijn zusje heeft er ook een!

  6. je moet jezelf erook ff opzetten, even aan jezelf denken op z’n tijd is ook niet verkeerd ;)
    (heb je mijn mail ook gehad trouwens?)
    x!

  7. Dat nemen we je ook absoluut niet kwalijk :-) You GO girl!

Geef een reactie

