Uit logeren

hotstone.jpg 

Ik ga uit logeren morgen. Bij mijn ouders :)

Nou doen we dat wel vaker, maar dan eigenlijk altijd met manlief plus soms de kleintjes. Morgen ga ik alleen. De reden is erg leuk, want zoals ik al eerder aangaf: mijn moeder en ik gaan ons een dagje laten verwennen!

Sauna, massage, lunchen, scrub en vooral: samen. Ik blijf na al die ontspanning ook maar een nachtje slapen. Waar ik eerder bij mijn ouders om de hoek woonde, gaan bezoeken nu vooral gepland, omdat er zoveel reistijd aan vast zit. Heerlijk dus om weer een dagje alleen ‘dochter’ te kunnen zijn.

.

Spreek jullie dinsdag wel weer! En voor morgen: werkze allemaal ;)

 .

Kus,

.

PS> Voor iedereen die nu HEEL jaloers is: ik moet morgen wel om 6.45 uur in de auto zitten.. da’s even minder ;) 

8 Reacties

  1. Ja, ja… bedankt… en ik heb HEEEEELLLLL DECEMBER VRIJ!!!!!!! na,na,na,naaaaahhhhh!!!!

  2. Bijzonder @ bart

    ok.. you win.. ;)
    Hoewel: ik ben lekker eigen baas! Puh! ;p

  3. Veel plezier, geniet ervan :) Deze ontspanning is welverdiend :)

  4. Veel plezier!

  5. Veel plezier en geniet van het samen.
    Ik ben lekker vandaag een dagje vrij … stond pas om over 9en op gnak gnak

  6. ik dacht heeel even dat jij dat was op de foto.. echt heel even maar hoor :)
    x!

  7. wat een leven, wat een leven… zucht!

  8. En hoe was het??? Gelukkig ben ik he-le-maal niet jaloers ;-)

Geef een reactie

