Buik aan de loop

norit.gif

Gistermiddag kreeg ik buikpijn.. snel naar de wc. Kan gebeuren natuurlijk. Ik had echter niets raars gegeten. Dat blijkt het ook niet te zijn, maar waarschijnlijk een soort virus. Ik blijf namelijk naar de wc gaan. Met een te warm lijf en een zeer rommelende buik, zit ik nu achter de laptop. Ja, als ik nog ‘in dienst’ was geweest, had ik nu in bed gelegen. Maar er zijn in ieder geval twee dingen die vandaag afmoeten.. 

.

Waar ik me van de week druk maakte over ‘naar welke intocht we zaterdag zouden gaan’ (in Meppel of bij mijn ouders), is het nu duidelijk dat ik hoogstwaarschijnlijk naar de intocht in de badkamer ga :(

.

Maar maandag ben ik vast beter en dan lig ik de hele dag met mijn moeder in een wellnesscentrum. Massages, sauna en lekker eens lang bijkletsen. Het was het verjaardagscadeau aan mijn moeder (in mei jarig) en ik had niet kunnen denken dat ik er zelf ook zó aan toe zou zijn! :)

.

Jullie fijn weekend en veel plezier met de intocht!

 .

Kus,

13 Reacties

  1. Beterschap en neem je rust waar het kan. Je bent ook (maar) een mens!

  2. Balen :( Beterschap!

  3. gatsie! Erg balen!
    nouja, nu schoont je lijf even flink op van binnen, maandag de finishing touch, laten we maar zeggen.

    Sterkte ermee!! xx

  4. Dus jij bent nu aan de beurt voor de buikgriep, je dacht toch niet dat je ‘m zou ontlopen he ;) Gelukkig is zoiets met een paar daagjes weer helemaal over, even doorbijten dus…

  5. Oh, gatver, wat naar zeg.. Beterschap hoor! Even flink uitzieken, dan gaat het vast snel weer beter. Gelukkig duren de meeste buikgriepjes niet heel lang.

    En veel plezier maandag, met je mama. Klinkt gezellig!

  6. Beterschap!!
    Hoop voor je dat je maandag weer he-le-maal fit bent voor een dagje volop genieten :-)

  7. intocht? Klinkt meer als uittocht ;) Beterschap in ieder geval!

  8. Ik heb net eindelijk Jip zo ver gekregen dat ie een Norit nam, die heeft al 2 weken diarree…Is het bij jou al wat beter?

  9. welke wellness? las gisteren dat een compleet luxe cruiseschip (een van de grootste) heden op de wc zit… mysterieus virus aan boord.

  10. He, shit zeg (én nog letterlijk ook!). Dat zo voor het weekend. Hopelijk knap je op van die pieterbaas! en kun je Maandag lekker genieten met mam. Fijn weekend, en beterschap! kus

  11. Probeer nóg maar een keer om te reageren, de vorige 3 keer is het namelijk mislukt..
    Ik had je een mailtje gestuurd, naar t emailadres dat op je oude log stond.. maar daar kijk je niet zo vaak op blijkbaar :P Heb je uiteindelijk gevonden!
    Dus blijf je vanaf nu weer volgen!
    En beterschap!

  12. Oh wat stom, ik verander m’n naam en hoppa, meteen wil het :S

  13. beterschap! hopelijk voel je je maandag een stuk beter! x!

Geef een reactie

